verrassingstickets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SsSimonee

verrassingstickets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 09:06

Hoi allemaal,
Kruidvat had een leuke aanbieding voor verrassingtickets.nl
Dit hebben mijn moeder en ik geboekt en we wachten vol spanning op onze bestemming en vertrekdata.
Natuurlijk de reviews gelezen klonk allemaal goed.
Wie van de bokkers heeft ervaring er mee en wilt deze delen.
Of zitten er nu misschien ook bokkers op hun bestemming te wachten?

Booooo

Re: verrassingstickets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 10:41

Ik heb dit dit jaar nog gedaan, alleen niet met Kruidvat.
Wij kwamen in Praag.. Het was best grappig om een keer te doen maar ik doe het niet nog een keer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 10:44

Wij hebben het als vriendengroepje serieus overwogen, maar uiteindelijk toch niet gedaan. We zijn nogal bang om dag 1 pas heel laat te vliegen, en dag 3 heel vroeg waardoor je eigenlijk maar 1 dag weg bent. Nog afgezien van dat niemand een auto heeft en je dan niet op elk tijdstip op een vliegveld kan komen met het OV.

Wij hebben er uiteindelijk voor gekozen dat 1 van ons vieren een verrassingsreis voor de rest gaat organiseren (en zelf ook mee gaat), wie organiseert gaan we rouleren zodat iedereen een keer organiseert :D

Ik ben wel heel benieuwd hoe het jullie bevalt :j

colette40

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 14:32

Ik doe het regelmatig
Bevalt prima,kost weinig,en je moet gewoon thuis goed plannen,hoe het openbaar vervoer werkt,van en naar airport.
Leuk juist,vooral omdat ik in steden ben geweest waar ik zo niet op zou komen
Polen,turijn.Boedapest Praag
Op vakantieveilingen heb je ze soms nog goedkoper,126 betaalde ik voor twee personen naar Boedapest

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 07:57

Het is bekend. Wij vliegen naar Oradea in Roemenië. Nog nooit van gehoord maar ziet er erg mooi uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:15

@SsSimonee; Spannend zeg, veel plezier!
@Coletta40; Wij zijn toch wat voorzichtiger geworden toen we met OV vliegveld eindhoven niet op tijd konden bereiken voor een vlucht om 9 uur 's ochtends. Wij hebben toen maar een extra nachtje hotel geboekt bij het vliegveld, dat was de enige optie de vlucht te halen maar het hele goedkope was er toen wel af :o Laat staan als je om 4 uus 's nachts moet vertrekken, dan rijd het OV helemaal niet natuurlijk.

Roos04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 14:42

Oh wat een leuk idee! Het lijkt mij ook altijd leuk om naar Schiphol te gaan en daar te kijken met welke vlucht je nog mee kan. Super last minute. Helaas is zoiets niet iets voor mijn vriend, haha.