Uitstapje zonder veel lopen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myrsky

Uitstapje zonder veel lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 19:28

Nou ja, zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een uitstapje waarbij je niet veel hoeft te lopen. Binnenkort willen we met mijn opa en oma naar een uitstapje, maar mijn oma is niet al te goed te been meer, dus iets als een dierentuin waarin je toch veel loopt gaat helaas niet. We hebben al naar de fluisterboten in Giethoorn gekeken, maar daar zijn mijn opa en oma al geweest, dus eigenlijk wilden we iets anders.
Ik ben de jongste die meegaat, dus het hoeft niet voor jonge kinderen geschikt te zijn.
Wie weet iets?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 19:33

Orchideeën hoeve in Luttelgeest. Staan rolstoelen bij de ingang maar de paden zijn ook geschikt voor de rollator. Het is er echt prachtig. Overal zijn zitjes waar je alles goed kan bekijken. Vooral de vlindervallei en de hangende tuin zijn heel mooi.

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 19:34

In welke regio zoek je iets? Zo kan je in Utrecht bijvoorbeeld een rondvaart door de grachten maken en in Rotterdam kan je met de Spido een rondvaart door de haven maken. Ook zijn er meerdere plaatsen in Nederland waar met een huifkar inclusief koetsier een bosrit mogelijk is.

verootjoo

Re: Uitstapje zonder veel lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 19:37

Boottochtje langs de Rijn? Vinden alle bejaarden leuk :) :j

En voor in de dierentuin kun je ook een rolstoel meenemen als ze dat erg leuk vinden om te doen :)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 19:40

Je kunt vanuit Zeeland boottochten doen om zeehonden en bruinvissen te spotten :)

Ik ga dat zelf deze week doen dus ben benieuwd of het ook echt iets is.

Myrsky

Re: Uitstapje zonder veel lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 22:08

Bedankt voor de suggesties :D we komen uit Overijssel. Op zich willen we best een stukje reizen, maar Zeeland/Rotterdam wordt wel erg ver (al klinkt zeehonden/bruinvissen spotten wel erg leuk! Veel plezier).
Rolstoel wordt wat lastig, want ze zit zelf nog erg in de ontkenningsfase van hoe goed ter been ze nog is, dus haar in een rolstoel krijgen gaat niet lukken.
Jullie hebben in elk geval al ideeën waar we zelf nog niet aan gedacht hebben. Ik zal ze eens hier thuis noemen.