Reiskoffer zoektocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Celiien

Berichten: 13262
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Reiskoffer zoektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 13:04

Primark heb ik een kleine handbagegekoffer van. Daar is het prima voor, maar je merkt toch dat het minder kwaliteit is. Zou hem niet durven inchecken in ieder geval.

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 13:31

Mocht je naar Amerika gaan dan sowieso een koffer met TSA slot nemen.
Ik had mijn twee koffers uitgeleend aan kennissen die naar Amerika gingen, beide koffers kwamen terug met kapotte sloten -O-

Verder vind ik koffers met kliksysteem prettiger dan met een rits, zo'n rits blijft toch een zwak punt vaak.
Als je een kliksysteem neemt let er dan op dat er boven en onder ook zo'n klemmetje zit. Dan gaat je koffer echt niet zomaar open als hij hard valt.

Ik was altijd erg fan van de V&D koffers, die waren echt onverwoestbaar, maar die zijn dus nu beiden stuk omdat ze geen TSA slot hadden.
Ik heb nu een Samsonite gekocht bij de kringloop, ding is oerlelijk, maar wel heel fijn.

Je kunt ook even marktplaats of de kringloop afstruinen. Mijn samsonite koffer was maar 5€ bij de kringloop.

Iris82

Berichten: 39858
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Reiskoffer zoektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 13:39

Zo dat is mooi klote Nant. :(

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: Reiskoffer zoektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 13:47

Ik heb laatst een Samsonite S'Cure gekocht. Vorig jaar heb ik er een geleend, vond hem zo fijn dat ik er nu zelf een heb aangeschaft.
Ze kosten wel wat maar dit zijn ze wel waard!

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 13:52

Jennyj01 schreef:
Waarom wil je zo'n grote?

OP.

Klik systeem is idd ook en wens.

Ik zoek nog even verder. Maar tis gewoon zo'n klap geld :')

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 13:53

Nant schreef:
Mocht je naar Amerika gaan dan sowieso een koffer met TSA slot nemen.
Ik had mijn twee koffers uitgeleend aan kennissen die naar Amerika gingen, beide koffers kwamen terug met kapotte sloten -O-

Verder vind ik koffers met kliksysteem prettiger dan met een rits, zo'n rits blijft toch een zwak punt vaak.
Als je een kliksysteem neemt let er dan op dat er boven en onder ook zo'n klemmetje zit. Dan gaat je koffer echt niet zomaar open als hij hard valt.

Ik was altijd erg fan van de V&D koffers, die waren echt onverwoestbaar, maar die zijn dus nu beiden stuk omdat ze geen TSA slot hadden.
Ik heb nu een Samsonite gekocht bij de kringloop, ding is oerlelijk, maar wel heel fijn.

Je kunt ook even marktplaats of de kringloop afstruinen. Mijn samsonite koffer was maar 5€ bij de kringloop.


Wat een goed idee!

verootjoo
Berichten: 35665
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 13:55

purny schreef:
Ik zou eens kijken bij de Primark. Ik heb daar m'n koffer vandaan. Wil geen dure koffer aangezien ze niet zachtjes met je koffer omgaan. Hij was 35 euro. Zal er morgen een foto van maken aangezien hij in m'n kelder staat


Juist omdat koffers veel te verduren krijgen zou ik er nooit een van primark nemen :n die check je twee keer in en hij is stuk.

Samsonite is wat mij betreft het fijnste merk. Die van mijn ouders zijn al minstens 30jaar oud, echt vaak mee gevlogen (ongeveer 8-10x per jaar mee op reis) en zijn nog steeds perfect.
Nu alsnog nieuwe gekocht, maar meer om wat moderners te hebben. Wel weer samsonite.

Even een investering maar als je vaak wil reizen heb je ook echt wat en is het een eenmalige uitgave.

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Re: Reiskoffer zoektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 14:07

Hier ook fan van Samsonite koffers met kliksysteem. Bijna onverwoestbaar... niet de mooiste en goedkoopste, maar ze beschermen je bagage wel goed en dat is ook wat waard.

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Reiskoffer zoektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 16:53


_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Reiskoffer zoektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 08:01

Ik weet niet of je toevallig de ING bank hebt en heel veel rente punten :+
Mijn grote samsonite met TSA komt van de ING vandaan, we kregen toen bijna 90-95 euro korting geloof ik.

Hij was toen nog € 100 geloof ik.

Samsonite zijn duur, maar wat anderen ook al zeggen, ze zijn sterk en gaan jaaaaaaaren mee.

Anoniem

Re: Reiskoffer zoektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 14:27

Ik zou sowieso niet besparen op een koffer, ook al ga je niet vaak, zo'n ding kan dan toch makkelijk 20 jaar mee.. Is nooit een slechte investering. TSA slot zou ik dan ook doen, mocht je eens naar USA gaan, heb je die iig ook. Ik heb dat nu met een band opgelost, maar op de volgende koffer zorg ik dat er 1 zit.