Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
merel_gomez schreef:Iemand ervaring met de temperaturen in mei? Of is het dan al te heet?
Danique schreef:Ik woon er! Ik ga persoonlijk prima in een korte broek en een t-shirt over straat en ben ook nog nooit aangesproken dat dat niet kan/mag. Tijdens de Ramadan draag ik wel lange kleren.
Ik werk in het Atlantis the Palm hotel, dus kan je sowieso aanraden om daar in het aquarium te duiken. Verder is de Dubai Mall leuk, met een hoop winkels, de fonteinenshow en de Burj Khalifa.
Ik vind JBR leuk, dat is een boulevard aan het strand met leuke eettentjes en cafeetjes.
Als je verder niet in een hemdje met spaghetti bandjes en hotpants over straat gaat wordt een korte broek echt wel geaccepteerd.
Verder kun je hier alles doen als je er maar genoeg aan uit wilt geven. Duiken, Jetski's, shoppen, skydiven, helikoptervluchten, ziplinen over de stad...
Narya schreef:merel_gomez schreef:Iemand ervaring met de temperaturen in mei? Of is het dan al te heet?
Als je 40-plus lekker vindt en alleen op het strand wilt liggen, vooral doen.. maar toen ik in mei in Qatar was (vlak daarbij dus) wilde ik het liefst de auto niet verlaten zo bizar heet was het daar al, en ik ben verliefd op de zon. Ik zou iets eerder gaan eerlijk gezegd
rockey schreef:heerlijk dubai!
vorig jaar oktober voor het eerst geweest, veel gezien en veel plezier gehad.
dit jaar ga ik zoals het eruit ziet weer terug maar dan met mijn moeder, ik verwacht ook weer 2e week Oktober, we zitten nog even te kijken welke hotels ons aanspreken.
@Danique, dan kom ik weer in het hotel bij je eten. vorig jaar bij seafire gegeten, deze keer wil ik zeker naar Nobu.