uitje samen met honden iemand tips?

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kady1

uitje samen met honden iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-17 09:02

Hoi hoi
Wij hebben vakantie en gaan graag weg samen met onze twee bordercollie's .
Nou heb ik de zoek functie al gebruikt maar kom vooral pretparken tegen waar honden dan wel of niet mee naar binnen mogen maar pretpark is niet wat we zoeken.

We zijn al op het strand geweest voor een lange wandeling en gaan dit zeker nog een x doen tijdens de vakantie. Gisteren zijn we in Nationaal park de veluwe geweest en hebben daar 6,5 km gewandeld. De honden mogen hier niet los maar met een lange riem vinden ze het ook prachtig.
We zijn op zoek naar zulke gebieden. Eventueel waar ook wat monumenten te zien zijn. Entree betalen is niet erg. Liefst in Nederland. Wandeling max. 10 km :)

Ik hoop dat bokt ons aan nog wat mooie plekjes kan helpen of leuke andere ideeën heeft. onze honden lopen niet graag aan korte riemen dus echt in de stad is niet iets voor ons. Wel gaan we ook nog naar castle fest. Dat vinden de honden ook prachtig

Ymor
Moderator Kantine

Re: uitje samen met honden iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:15

Je hebt ook een hondenspeeltuin in Rotterdam zag ik. Dat lijkt mij nog wel eens leuk.

Hondenstrand in Zeewolde vind ik altijd leuk.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:17

Wandelingen tot 10 km toegankelijk met de hond kun je overal in NL vinden. Ik denk dat het handiger is om eerst een gebied te kiezen, daarna te kijken welke wandelingen er zijn en welke ook wat monumenten op de route hebben.

Ik denk bijv. aan 't Gooi, maar ook aan de Holterberg en omgeving.

Na 15 jaar op Bokt sluit ik het hoofdstuk.

Nachtlampje

Re: uitje samen met honden iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:27

Bij Apeldoorn heb je het hondenbos het Leesten, mogen ze los en is mooie natuur.

Ook een plaatsje om koffie te drinken.

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:27

Openluchtmuseum in Arnhem :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:34

De dierentuin? Erkermedestrand? Kun je ook lunchen evenals bij het muiderstrand. Maar het klinkt eigenlijk gewoon of je op zoek bent naar wandelgebieden en dat zijn er echt heel veel.

Één van de mooiste dingen in mijn leven is de wereld, ik maak dan ook graag foto's van de natuur en landschappen, maar wel natuurlijk, geen filters klik hier om de foto's op instagram te bekijken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie