Uniek slapen, eten of doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Uniek slapen, eten of doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-17 22:59

De titel mocht niet te lang dus misschien is het daarmee niet heel duidelijk. Ik was benieuwd naar bijzondere overnachtingen, restaurants of eetgelegenheden en uitjes. Niet echt voor mezelf voor nu maar ik ben wel nieuwsgierig.

Ik heb zelf bijvoorbeeld geslapen in het fletcher hotel in amsterdam dat ronde blauwe gebouw met ronde ramen. In je kamer heb je de douche midden in de kamer en het glas is gewoon doorzichtig, het is net een soort tube als je het ziet.

Qua eten, ik weet niet meer of het bestaat maar er was bij Utrecht een restaurant voor links handige, dan moest je eerst wat uitknippen en dan kreeg je korting of iets gratis. Mijn ouders zijn beide linkshandig.

Om het niet te veel of te onmogelijk te maken kunnen we dingen in Nederland, België en Duitsland doen?

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 23:01

In deventer zijn deze aparte "hotel kamers"
kubus, galaxy en nomad bij het havenkwartier
http://elucy.nl/

zelf nog nooit geweest, maar rij er wel vaak langs

Joltsje

Re: Uniek slapen, eten of doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 23:05

Leuk..

In friesland een bericht van buis&breakfest. Slapen in een rioolbuis in een weiland

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 23:19

Qua hotel: de vliegtuigsuite op het vliegveld van Teuge :j superdeluxe ingericht vliegtuig waar je in kan overnachten.

Qua eten: ctaste in Amsterdam! Daar kun je in het donker eten, bediening wordt ook gedaan door visueel gehandicapten.
Of het restaurant bovenop de watertoren in Utrecht, ook best een bijzondere locatie :j

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 23:35

Ik heb een lijstje met bijzondere overnachtingen die ik nog een wil doen haha. Je hebt in Mill ook een vliegtuig suite, lijkt me gaaf. En je kan slapen in wijnvaten in Stavoren _O-

In Roermond kun je in een oude gevangenis slapen en in Lelystad geloof ik kun je in een boomhut slapen, hoe cool.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 14:23

Kijk eens op www.expeditiekram.nl voor aparte overnachtingsplekken in binnen- en buitenland. Dit is een reisblog, die meiden komen op de tofste plekken en schrijven hier over hun ervaringen.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 14:29

Ik ben er zelf nog nooit geweest maar Lovebubbles is ook een bijzondere overnachting!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 15:01

Ik volg even!

http://m.dewittemerel.com
Deze staat nog op mijn lijstje, slapen onder de sterren. Nog niet geweest dus helaas nog geen eigen ervaring.

Edit: bovenstaande heeft blijkbaar ook de mogelijkheid om te overnachten op/in een boot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 22:38

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 22:43

Ik wil nog steeds een keer naar C taste. Daar eet je in het donker :D

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 22:52

Bij de titel had ik nog werkelijk geen idee waar het topic over zou gaan maar superleuk!!! Ik dacht meteen aan deze b&b https://www.bedandbreakfast.nl/bed-and- ... gel/58813/

Qua eten ben ik ook wel benieuwd naar een keer eten in het donker!

En dan uitjes... met kinderen is De Waarbeek in Hengelo wel heel erg leuk, een gevoel van terug in de tijd gaan maar super leuk!