Paardrijden op eiland Borkum?

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Annet_Dottie

Paardrijden op eiland Borkum?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-17 12:13

Hoi allemaal :+

Ik woon in Groningen en hier heb je dus de stadjerspas, hiermee kan ik 16 augustus een dagje naar Borkum voor 15 euro, incl bus vanaf hier naar de eemshaven (retour) en boot retour.

Reken dat we van half 12 tot half 6 vrije tijd hebben, nu zat ik eens op de site te kijken van Borkum en las ik dat je er ook mooi kan paardrijden.
Op google even gekeken en dan kom ik hier uit http://www.reitstall-borkum.de/ , fantastisch want ik spreek geen woord duits, kom er nu ineens dus pas achter dat het eiland bij duitsland hoort :+

Gelukkig heb ik google translate en is de site vertaald en kunnen mensen om me heen wel duits dus me daar wel bij helpen, maar nu vroeg ik me dus eigenlijk af of iemand hier ervaringen mee heeft? Ik ben nog nooit op borkum geweest en ken het ook niet zo goed, had absoluut niet verwacht dat je er kon paardrijden _O-
En misschien ervaringen met deze stal? Of weet iemand of er meer stallen zijn daar (lijkt me niet maar weet ik het)? Nouja en anders misschien andere tips wat leuk is om daar te doen? :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie