Ik wist niet zo gauw waar ik deze vraag kwijt moest, dus mocht ie in een ander forum thuis horen dan hoor ik dat graag!

Ik vlieg volgende week zondag met transavia naar Italië, nu heb ik al vaker gevlogen maar nog nooit met transavia en ook nog nooit met alleen handbagage (voorheen had ik altijd ruimbagage mee).
Nu kan ik 30 uur van tevoren online inchecken, wat ik ook zeker van plan ben in de hoop de enorme wachtrijen op schiphol nog een beeeetje te kunnen omzeilen

Het online inchecken opzich is zeker geen probleem, ik heb mijn plaatsen in het vliegtuig al gereserveerd dus hoef alleen mijn instapkaart te regelen eigenlijk.
Maar nu mijn vraag; ik heb een minikoffer (trolley, voldoet aan de eisen voor handbagage) welke ik meeneem in het vliegtuig, maar moet deze ook zo'n label hebben? Met sommige vluchten moest ik wel een label om mijn handbagage en bij andere vluchten heb ik dat niet gehoeven..
Zoja; weet iemand of je bij transavia deze labels bij het online inchecken krijgt/ uit kan printen, moet je hier speciaal voor naar een incheckbalie zodat ze ook het gewicht van je koffer wegen, of krijg je dit label bij de gate?

Alvast bedankt!