Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Wanneer heb je geboekt? Erg last minute? Anders BAS travel opbellen en vragen/ "eisen" dat ze er maar iemand anders uit gooien. Of een zeer dikke compensatie. Zoiets als de volledige reissom + de helft extra ofzo. Zodat jij last minute een andere reis kan boeken. Hun fout, zei mogen het oplossen.
Faline schreef:Dat is echt niet netjes op zn zachtst gezegd![]()
De enige tip die ik je kan geven is het inschakelen van rechtshulp of een advocaat als je ze flink wilt aanpakken.
Als het dan overboekt is, waarom ben jij dan de pineut en niet een ander? Ik zou ook echt not amused zijn en ze hard om hard aanpakken als ze het niet fatsoenlijk en vlot goed maken.
Anoniem schreef:Tja ach... ik ben niet zo van de enorme stampij maken en gek genoeg krijg ik met normaal communiceren over het algemeen de zaken prima voor elkaar.
Ze zijn toch bezig met een oplossing zoeken?