Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Is er een reden dat je dit niet kunt of wilt doen met een creditcard?
speurneusc schreef:Caronline Rent A Car.
Moriara, Alicante
03724965744799/693338647
info@caronlinerentacar.com
Super service en nog goedkoper dan de meeste rentals, afspraak maken wanneer je aankomt, kan je buiten bij vliegveld in klaarstaande auto stappen en bij terugzetten op vliegveld weer in garage afgeven. En zonder creditcard.
Veel niet Spanjaarden die in Spanje wonen in die streek maken gebruik van ze.
RoWi schreef:Sunnycars inderdaad
Daar hebben wij goede ervaringen mee in Spanje, erg mooie, nieuwe auto's en fijne voorwaarden.
Wij hebben toen wel met een creditcard betaald, maar ze accepteren ook Maestro.
Autoverhuurbedrijven (maar ook hotels) vragen wel eens om je creditcardgegevens als een soort verzekering. Ze blokkeren dan het eventuele eigen risico / borg e.d. alvast van je rekening zodat ze zeker weten dat ze het geld krijgen mocht dat nodig zijn. Als het niet nodig is krijg je het terug en gaat die blokkering eraf.
Mijn ervaring is dat een creditcard écht heel erg handig is in het buitenland.
Maestro-passen worden nu eenmaal niet wereldwijd geaccepteerd (ook bij pinautomaten in de muur lang niet altijd). Een creditcard wel. Bovendien heb je bij een aantal creditcards automatisch een reisverzekering en zijn je aankopen verzekerd. Je betaalt (bij ons) 2 weken later via je normale betaalrekening, dit wordt automatisch afgeschreven, niks aan de hand en je betaalt geen rente of boete o.i.d.
Dit is geen verkooppraatje, ik moest er vroegah ook helemaal niks van hebben. Maar het kan erg handig zijn!Wij hebben er ook één en wij gebruiken hem enkel tijdens onze reizen. Met een creditcard weet je dat je ook op exotische plekken altijd kunt betalen. Voor noodgevallen in een vreemd land is het heel erg fijn om achter de hand te hebben. Werkt gewoon perfect!
DanielleB schreef:speurneusc schreef:Caronline Rent A Car.
Moriara, Alicante
03724965744799/693338647
Super service en nog goedkoper dan de meeste rentals, afspraak maken wanneer je aankomt, kan je buiten bij vliegveld in klaarstaande auto stappen en bij terugzetten op vliegveld weer in garage afgeven. En zonder creditcard.
Oh dank voor de tip! Heb even gekeken, maar volgens mij bij het stukje betalen staan alleen Creditcards en Paypal?
DanielleB schreef:speurneusc schreef:Caronline Rent A Car.
Moriara, Alicante
03724965744799/693338647
Oh dank voor de tip! Heb even gekeken, maar volgens mij bij het stukje betalen staan alleen Creditcards en Paypal?
DanielleB schreef:Relaxed schreef:Is er een reden dat je dit niet kunt of wilt doen met een creditcard?
Mijn CC moest ik afmelden omdat ik anders mijn huis niet meer kon kopen en mijn vader is anti-cc, dus die wil hij ook niet gaan aanschaffen.