Omdat mijn zusje onverwachts een nieuwe baan heeft gekregen ging er een dikke streep door onze vakantie plannen, we zouden ongeveer een week naar denemarken gaan met zusje en zwager. Zwager en ik hebben vakantie van 26 aug t/m 10 sept. Kan niet meer verschoven worden helaas. En zusje moet nu van 8aug t/m 4 sept een opleiding volgen in zwolle en waarschijnlijk direct daarna aan de slag.
Nu is het plan dus om vanaf 26aug t/m 4 sept daar in de buurt een huisje te boeken, en eventueel nog wat dagen bijboeken mogt ze nog vrij zijn die verder week. Mag eventueel ook vanaf 25aug dan checkt zusje vast in en volgen wij een dag later. Ik zelf heb 25 op 26 nog 1 nachtdienst en zwager 26ste nog 1 ochtenddienst.
Nu zoeken wij dus een vakantiepark wat max ong 1 uur reizen met het ov van Zwolle ligt, dus goed bereikbaar met bus en/of eventueel een station dichtbij op ong 10min lopen max. We zoeken een huisje met 2 slaapkamers, en we hebben voorkeur voor een bad en een vaatwasser geen must maar zou erg fijn zijn. En een park waar een beetje iets te doen is kwa vermaak zoals zwemmen. Meeste wat we vinden is allemaal alleen per week te boeken en we zoeken dus iets voor anderhalve week. Landal is een optie flexibele aankomst data, maar erg prijzig min €800 voor anderhalve week. Dus willen we nog even rondkijken naar goedkopere opties. We hebben al gekeken bij roompot en hogeboom maar dus ook alleen per week te boeken vrij-vrij of ma-ma en meeste huisjes bij hun zijn al vol in de omgeving waar we zoeken.
Dus als jullie nog tips hebben voor campings etc. in die omgeving met huisjes graag.
Bedankt iedereen tot nu toe voor de tips ook al via pb een aanbod gekregen. We willen het liefste een park zodat zwager en ik ons dan ook kunnen vermaken als zusje naar cursus is.