Welcome to the future?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Welcome to the future?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-17 19:24

Dag bokkers,

Wie is er wel eens naar welcome to the future geweest??
Wij komen uit Eindhoven en in het weekend van 22 juli wilden we graag naar een festival. Nu is het enige wat echt wat groter is welcome to the future maar totaal uit de richting. Nu kwamen we erachter dat deze uitverkocht is sinds gisteren. Via ticket swap zijn nog wel duurdere kaarten te krijgen maar ticket met treindagkaart en shuttle bus gaat nu dan toch al gauw oplopen richting de 100,-.

De aansluiting terug is i.v.m. werkzaamdheden vanaf den bosch overstappen met de bus i.p.v. de trein en we willen niet op de laatste gokken die wel via utrecht gaan. Merk dat mijn zin een beetje aan het verdwijnen is. Lastige is dat dit het laatste festival zal zijn samen. Aan de ene kant denk ik naja skippen het en plannen volgend jaar wel wat beter voor de zomer. Aan de andere kant geen idee of het de 100,- waard is terwijl we dus ook al eerder weg zouden moeten. Daar slapen vind ik zelf persoonlijk niet zo fijn.

Normaal gaan we altijd lekker dicht bij. Amsterdam open air was ons eerste festival verder weg en was wel heel goed bevallen.
Wat zijn jullie ervaringen? Is het echt een feestje waar je bij moet zijn?? En hoe lang doe je er bv over om van het terrein lopend naar de shuttle bus op het trein station te komen?

Ik vind als ik kijk naar regio eindhoven bv lakedance of extrema echt niet zoveel geld waard, aan bv we are electric of decibel zou ik het dan wel weer waard vinden. Met wat is het te vergelijken?

groetjes!

Dani

Re: Welcome to the future?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 09:44

Ik verplaats je topic even naar [BEU] Bokt Erop Uit, omdat je vraag over een uitstapje gaat.