Eind januari vertrekken wij, na 7 jaar, eindelijk weer een weekje naar de wintersport! We gaan naar Haus Aster in Wagrain Oostenrijk met totaal 6 personen.
Onze zoon, van dan 4, gaat ook mee. Een skipak heb ik al voor hem maar ik ben nog op zoek naar betaalbare skipully's voor hem. Ik weet dat het nog geen seizoen is maar wat ik tot nu toe heb gevonden is of nog veel te groot (104/110 nodig) of flink aan de prijs.
Iemand nog tips waar ik deze kan kopen, nu of t.z.t?
Ook tips voor Wagrain en het gebied zijn welkom.
En ik ben benieuwd of er nog meer bokkers al geboekt hebben natuurlijk.
Mocht je een dagje niet willen skiën oid zit er bij Reitdorf/Altenmarkt een therme/spa.
Vorig jaar geweest en jaar daarvoor, echt een prachtig gebied (Flachauwinkl is ook erg leuk! Vooral voor boarders, er is oa het stuntpark en een 'officiële' offpiste). Weet nog waar ik dit jaar heen ga, eerst maar beslissen of ik met familie, studievereniging of kite vereniging ga
! Klinkt misschien heel stom, maar die hebben in de winter ook altijd wintersportspullen liggen voor een lage prijs. En het is nog goede kwaliteit ook, ik heb er 2 broeken vandaan die nu het 4e of 5e jaar ingaan en er is fanatiek mee geboard (dus veel gevallen/gezeten).
Ik ben erg benieuwd!
. We zijn nu aan het kijken naar Paradiski; La Plagne en Le Grand Domaine; St. Francois Longchamps. Le Massif du Devoluy; La Joue du Loup en Superdevoluy en Le Grand Massif; Valloire en Valmeinier zijn we al geweest en willen we niet naar terug (zijn zoveel mooie plekken, dus waarom naar dezelfde