Parkeren schiphol?

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moonsparkle

Parkeren schiphol?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-17 18:12

Hallo allemaal,

Wij komen om 2 uur in de nacht terug aan en dus is het openbaar vervoer een no go want dan mag je nog zo'n 3 uur wachten voor je kunt vertrekken. Nu dacht ik aan parkeren bij schiphol of in de buurt, maar ik lees echt bijna alleen maar negatieve reviews over alle shuttle services? Heeft iemand anders hier ervaring mee? Bij schiphol zelf op p3 leek me wel makkelijk zo dichtbij maar daar lees je dat je soms na ideal betaling niet uit kunt rijden en vervolgens met je creditcard het gehele bedrag direct nog een keer mag betalen of dat mensen bij de slagboom weg moesten rijden terwijl er 5 auto's achter hun stonden. Al het gedoe om lekker terug naar huis te kunnen geeft wel wat stress :+

Één van de mooiste dingen in mijn leven is de wereld, ik maak dan ook graag foto's van de natuur en landschappen, maar wel natuurlijk, geen filters klik hier om de foto's op instagram te bekijken

furious

Re: Parkeren schiphol?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 18:15

Geen slechte ervaringen. Je moet wel de tijd nemen voor het vinden van een parkeerplek.

You can turn off the sun but I'm still gonna shine!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-17 18:16

furious schreef:
Geen slechte ervaringen. Je moet wel de tijd nemen voor het vinden van een parkeerplek.

Bij schiphol zelf? Had je met ideal vooraf betaald ook?

Één van de mooiste dingen in mijn leven is de wereld, ik maak dan ook graag foto's van de natuur en landschappen, maar wel natuurlijk, geen filters klik hier om de foto's op instagram te bekijken

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 18:17

P3 is gewoon het makkelijkste, dat doe ik zelf ook regelmatig. De slagboom herkent je kenteken bij in en uitrijden. Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Zelf zorg ik altijd voor een papieren bevestiging van de boeking, die heb ik dan in de auto liggen, maar nog nooit nodig gehad.
De shuttles rijden regelmatig. Soms even wachten tot er meer mensen in de bus zitten voordat deze rijdt. Van te voren even kijken welke vertrekhal je moet hebben. De shuttle stopt bij 1&2 en rijdt dan door naar vertrekhal 3

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 18:17

moonsparkle schreef:
furious schreef:

Ja bij P3 geparkeerd en met ideal betaald.

You can turn off the sun but I'm still gonna shine!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 18:18

moonsparkle schreef:
furious schreef:

Ik betaal altijd met Ideal, het zoeken van een plekje kan soms nog wel eens een opgave zijn.
Reken voor het vinden van een plek en shuttelen 30 minuten.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 18:20

Ik heb bij P3 gestaan, vooraf gereserveerd en betaald. Dus kon zo uitrijden.

Ook pas 1 dag vantevoren gereserveerd omdat ik niet wist dat je kon reserveren.
Ik was er in februari en ja het is druk met parkeren. Maar geen vervelende of negatieve ervaring.

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 18:36

Wij parkeren altijd bij P3, betalen via Ideal en nog nooit problemen gehad. Voor de zekerheid print ik wel altijd de bevestigig uit en neem die mee.

Insta: ArtbyEvaRoeters

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 18:50

Hier gaat P3 en de shuttle ook altijd prima, nog nooit problemen mee gehad

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-17 18:58

En geen mensen met ervaring bij anderen? Bij schiphol p3 kost het 60 euro, bij quikparking op 10 minuten rijden bijvoorbeeld 45

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 19:01

Ik vertrouw op de een of andere manier die andere bedrijven niet zo. Ik heb goede ervaringen met P3 dan maar iets meer betalen en zeker weten dat je een shuttle naar schiphol hebt. O:)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 19:04

Wij hebben toen via groupon een bedrijf gevonden waar we voor een mooi prijsje konden parkeren. Was een kwartiertje van schiphol af en we werden met busje gebracht en gehaald. Prima ervaring mee :)

Beware that, when fighting monsters, you yourself do not become a monster.
        For when you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you

- F. Nietzsche

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 19:07

Blue parking is erg fijn. Zo'n 10 min van schiphol met een shuttle busje.

Mister Blue
Twister in memoriam <3

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 19:10

Valet parking is ideaal! :D
Je geeft je auto af voor de vertrekhal, en bij terugkomst bel je als je geland bent en rijden ze je auto weer voor

(Ik weet zo niet meer de naam van de bedrijven maar met google kom je vast n heel eind)

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 19:11

Tijdens een langere vakantie hebben wij onze auto wel eens bij Budget Parking Schiphol geparkeerd. Qua prijs best voordelig en die Shuttlebus reed prima nadat we een seintje hadden gegeven dat we er waren. Er zijn wel meer van dat soort bedrijven rond Schiphol.

Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen.

Als je nog een zadel zoekt, kijk dan hier:
klik

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 19:21

Nibbit schreef:
Valet parking is ideaal! :D
Je geeft je auto af voor de vertrekhal, en bij terugkomst bel je als je geland bent en rijden ze je auto weer voor

(Ik weet zo niet meer de naam van de bedrijven maar met google kom je vast n heel eind)

Hier ook goede ervaringen mee :j

We are not defined by the things that make us seperate and distinct
but by the moments that we share and the memories we make.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 22:38

Zowel met Valet parking als P3 goede ervaringen.

Laatste keer in de garage gereserveerd en dat is goed bevallen. Scheelde zoek- en loopwerk.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 08:47

Ik heb laatst, heel luxe, op P2 geparkeerd. Bleek dat P2 goedkoper was dan de parkeergarage van P3.
Vanaf P2 kan je lopend naar de vertrekhal.

Beauti L2 + 10
FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 08:56

Ik heb die shuttlebusjes van kleinere bedrijfjes weleens geprobeerd maar dat voelde soms wel een beetje als russisch roulette, met aftandse busjes op volle snelheid naar schiphol (en terug) midden in de nacht. Dus tegenwoordig parkeer ik liever op P3. Hou er wel rekening mee dat parkeren soms best wat tijd kost en wachten op de shuttlebus ook. Ik heb al een keer moeten rennen voor m'n vlucht :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 09:00

P3 is echt ideaal! De nieuwe binnen parkeerdek ook trouwens. Staat je auto beschut. :)
De shuttles rijden gewoon, soms moet je even wachten en soms ben je net te laat.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie