Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HouVanUtopia schreef:Ergens zegt me gevoel ook dat ik dat wil maar wij kunnen beide geen woord Spaans dus dat lijkt ons daarom niet verstandig...
en ja wel teruggekregen haha), mijn vriend en ik hadden bijvoorbeeld de 1e nacht in Havanna een hotel geboekt omdat we laat aankwamen, alles was vanuit Nederland geboekt en betaald en toen we daar kwamen werd doodleuk vertelt dat het hotel vol was... dat soort geintjes
LoveBodin schreef:TS, ik stuur je even PB!
Cuba is inderdaad vrij corrupt. Salarissen worden niet op tijd uitbetaald en zijn erg laag in verhouding tot wat alles kost.
Voor ons Nederlanders is het niet heel duur, maar als je bedenkt dat Cubanen misschien 40 euro per MAAND verdienen, klopt dat ook wel.
Winged schreef:LoveBodin schreef:TS, ik stuur je even PB!
Cuba is inderdaad vrij corrupt. Salarissen worden niet op tijd uitbetaald en zijn erg laag in verhouding tot wat alles kost.
Voor ons Nederlanders is het niet heel duur, maar als je bedenkt dat Cubanen misschien 40 euro per MAAND verdienen, klopt dat ook wel.
En bedenk dat de Cubanen CUP's krijgen. Als tourist betaal je met CUC's. Eigenlijk vergelijkbaar als 'basisgoederen' en 'luxe artikelen'.
Maar ik ben zelf in 2 weken tijd ongeveer 400 euro kwijt geweest. Inclusief uitjes, dingen doen etc. Ja, ze sluizen hier en daar heus wel wat geld weg en hebben wat dealtjes onderling. Maar 400 euro in 2 weken? Dan is Turkije duurder hoor