Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cannobio was het plaatsje waar we zaten maar hoe de camping heette durf ik niet meer te zeggen! Ik was toen 16 en mijn broer en zijn vriendin 21 en we hebben allemaal een heel leuke tijd gehad. Eight schreef:Wij hebben een aantal jaren terug gezeten aan het Lago Maggiore en vond het superCannobio was het plaatsje waar we zaten maar hoe de camping heette durf ik niet meer te zeggen! Ik was toen 16 en mijn broer en zijn vriendin 21 en we hebben allemaal een heel leuke tijd gehad.
. Bij een aantal campings zijn de plekken erg klein. Bij een andere lees ik dat er niet zo nauw met hygiëne wordt omgegaan, zowel in de verhuurcaravans (die wij niet gebruiken, maar dan nog, zegt al genoeg over de rest dat dat niet overdreven is) als bij het sanitair. En dan zijn ze best duur vergeleken met wat ze aanbieden.
Margoooo schreef:Het is wel wat verder, maar camping Baia Domizia heb ik echt hele goede herinneringen aan. Ligt tussen Rome en Napels (in Italië dus). Aan de zee en een zwembad. Aan de overkant van de weg zit een discotheek voor jongeren. Heb daar echt een geweldige tijd gehad!
Isabonny schreef:Niemand? Ik kreeg al als tip Hermagor in Karintie door, maar ik twijfel...
, wordt er letterlijk misselijk van om zo intensief te zoeken en de een na de andere mail te krijgen dat ze al volgeboekt zitten.
Eight schreef:Wij hebben een aantal jaren terug gezeten aan het Lago Maggiore en vond het superCannobio was het plaatsje waar we zaten maar hoe de camping heette durf ik niet meer te zeggen! Ik was toen 16 en mijn broer en zijn vriendin 21 en we hebben allemaal een heel leuke tijd gehad.
Isabonny schreef:We zijn er uit. Het wordt camping Arneitz aan de Faaker See.
Iedereen is het er mee eens, dus ik ben benieuwd.
Elke avond in een tent vooraan zijn er muziekavonden tot 22.15. En als de meiden dat niet genoeg vinden, dan kunnen ze nog naar de House of Rock bar die er bij ligt.
) was er dus geen plaats op deze camping. Ze doen niet aan reserveren. We moesten gewoon vroeg in de middag zorgen dat we aanwezig waren, dan was er eigenlijk wel altijd plek werd gezegd.