Al jaren ben ik lid van Bokt, nooit gedacht dat toen ik mij aanmeldde als klein meisje, ik zou verhuizen naar een zonnig eiland.

Ik ben inmiddels 24 jaar oud, afgestudeerd rechten, heb mijn baan als accountmanager & recruiter opgezegd en heb besloten de gok te wagen en naar Curacao te verhuizen. Toen ik jong was deed de kans zich al voor dat we hierheen zouden gaan, helaas ging dit op het laatste moment niet door. Iets wat ik altijd heel jammer heb gevonden. Afgelopen februari ben ik terug gegaan, het moment dat ik uit het vliegtuig stapte wist ik dat dit écht is wat ik wil: wonen op dit heerlijke eiland.

Nu is het natuurlijk leuk om in contact te komen met mensen die daar ook wonen, of die ook een grote stap hebben genomen en naar het buitenland zijn verhuisd. Lijkt me leuk om verhalen uit te wisselen en tips te kunnen krijgen van elkaar!
Ook heb ik besloten om mijn hele verhaal te filmen, in eerste instantie voor familie en vrienden, maar toen dacht ik waarom niet gewoon voor iedereen die het leuk vindt om dit te volgen?

Hier kun je mijn verhaal volgen: https://www.youtube.com/channel/UC2yROyftXABLyZ7SJWrcx9A
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties en hoop in contact te komen met mensen die ook een avontuur als deze zijn aangegaan of willen aangaan!