Ik ben aan het rondneuzen voor het volgende, en ik dacht misschien dat iemand van jullie een gouden tip voor me heeft, want ik loop steeds tegen wat dingen aan:
Ik zoek
- een verblijf op een Nederlands waddeneiland (Ameland, Terschelling staan bovenaan het lijstje maar een ander eiland mag ook)
- periode vanaf ongeveer 5 juli (dus zou net voor de bouwvak aan kunnen)
- 2 a 3 nachten (dat is probleem 1, want alles wat ik tegenkom is minstens voor een week in het hoogseizoen)
- mag een tent, caravan, appartement of huisje/hut zijn, liefst met kookmogelijkheden
- voor 3 personen (2 volwassen en 1 kind)
Het zou mooi zijn als we in de buurt fietsen kunnen huren, als het strand niet al te ver weg is en een dorpje in de buurt, maar het hoeft niet midden in een dorp zijn. Dochter en ik zouden ook graag een Strandrite willen maken.
Alles bij elkaar denk ik vrij normale wensen, maar het is voor ons echt even een kort moment om er even tussenuit te zijn, geen uitgebreide vakantie, dus we kunnen niet langer dan 2 a 3 nachten weg. Daar loopt mijn zoektocht nu steeds op stuk.
Zijn hier mensen die toevallig tips hebben? Wellicht een particulier adres kennen die zoiets aanbiedt?