Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Voor €1000,- wordt héél lastig. Dan kun je in het hoogseizoen sowieso niet terecht op een vakantiepark. Daarvan is de huur al boven die prijs.
Je zou wel eventueel kunnen kijken naar een camping? Niet perse met een tent, maar een chalet of stacaravan? Ik gok overigens wel dat die ook niet goedkoop zullen zijn.
Pearls14 schreef:KimD schreef:Voor €1000,- wordt héél lastig. Dan kun je in het hoogseizoen sowieso niet terecht op een vakantiepark. Daarvan is de huur al boven die prijs.
Je zou wel eventueel kunnen kijken naar een camping? Niet perse met een tent, maar een chalet of stacaravan? Ik gok overigens wel dat die ook niet goedkoop zullen zijn.
Nou ik heb al wat huisjes gevonden op parken onder de 1000 euro.
En de hond kan niet in de tent want die waakr heel veel en hij rent dan door de tent.
KimD schreef:Pearls14 schreef:Voor €1000,- wordt héél lastig. Dan kun je in het hoogseizoen sowieso niet terecht op een vakantiepark. Daarvan is de huur al boven die prijs.
Nou ik heb al wat huisjes gevonden op parken onder de 1000 euro.
En de hond kan niet in de tent want die waakr heel veel en hij rent dan door de tent.
2IJsjes schreef:Wij zijn erg tevreden over bungalowpark Vredelust in de Koog. Dit is een bungalowpark met allemaal privé huisjes die verhuurd worden. De beheerders zijn erg behulpzaam en zeer vriendelijk en gastvrij. Je hebt daar luxe huisjes en minder luxe huisjes, dit scheelt ook in prijs. Er zit bij ieder huisje een tuin en deze is veelal omheind, sowieso met stuiken en de meesten ook met een kniehoog hekwerk. Gewoon even bellen en je vraag stellen. Zij helpen je wel met zoeken. Wanneer je met minder luxe genoegen neemt kun je op Texel een leuke vakantie hebben.
Dit park zit op 10 minuutjes van het strand af, volgens mij mag hier overdag de hond niet op het strand maar 's avonds wel.
In de Koog heb je ook twee maneges, de Kikkert met wat grotere paarden en Elzenhof deze heeft Haflingers staan. Beide zijn erg vriendelijk, wij hebben bij beide gereden en vonden de Haflingers leuker. Wij hebben toen een 10 rittenkaart genomen waar wij met z'n drieën gebruik van konden maken.
Bedenk wel dat Texel druk is en dat veel mensen hun hond mee hebben. Mijn ervaring is dat wanneer je hond zich gedraagt hij erg welkom is bij veel gelegenheden op Texel.
Texel is echt super leuk maar voor een verblijf inderdaad niet goedkoop. Maar ik vind het een geweldig gezellig eiland. De overtocht kost 37.00 euro en met 20 vaarminuten ben je aan de overkant en dan is het rust. Je koopt op het eiland bij iedere parkeerplaats een parkeerticket voor 15,00 euro per week en je hebt geen omkijken meer naar parkeerkosten.
Succes met zoeken en boeken en vooral geniet van Texel.
xJitskee schreef:Wij zaten bij Landal Sluftervallei. Wij zijn een weekend met twee grote honden geweest, buiten het hoogseizoen. De tuin was niet geheel omheind, maar er stonden wel wat struiken. Aan een lange lijn kon onze pup er prima liggen. Het huis wat wij hadden was erg mooi en ruim. Echter denk ik wel dat je vrij laat bent met boeken en dat je budget wat te klein is, Texel is erg populair en de meeste accomodaties zijn voor het hoogseizoen al wel volgeboekt.