De ideale bestemming? Help!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

De ideale bestemming? Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 15:19

Mijn vriend en ik willen deze zomer graag op vakantie, maar we hebben geen enkel idee waar naartoe.
Wellicht kunnen jullie ons helpen!

Van belang is het volgende: bij voorkeur met het vliegtuig (max 10u reizen). Auto huren op locatie is voor ons prima als dat nodig is. We willen graag een bestemming met zon en mooie stranden, maar waar ook iets te zien is. We zijn geen types om de hele dag op een resort te vertoeven. Iets zien kan zijn snorkelen overdag, bootje varen, een borrel drinken en ergens eten bijv.
We willen bij voorkeur niet enorm veel tijd stoppen in de voorbereiding. Het moet dus gemakkelijk te boeken zijn.

Kosten max 2000€/2500€ pp.

Hopelijk kan iemand ons helpen!

Sure_lee

Re: De ideale bestemming? Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 15:24

Curacao!
Dat heeft absoluut wat jij zoekt. Ben ik een paar weken geleden geweest. Heerlijk. Ik weet alleen niet wat het weer doet in die periode. maar volgens mij is het daar altijd wel mooi weer.

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 15:26

Ik ben afgelopen meivakantie in Cyprus geweest, was erg leuk & voldoet aan je eisen! Je moet daar alleen wel links rijden :)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 15:28

Thailand <3 !!!!!!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 15:31

Hoelang wil je voor dat geld op vakantie? Een budget voor 5 dagen of voor 3 weken is natuurlijk een heel verschil. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 15:32

Goh, goede vraag. 2-3 weken!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 15:38

Hmm 2 a 3 weken voor die kosten is denk ik niet te doen naar Curacao. Wellicht als je goed zoekt. Maar Thailand ga je zeker redden!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 15:48

Sure_lee schreef:
Hmm 2 a 3 weken voor die kosten is denk ik niet te doen naar Curacao. Wellicht als je goed zoekt. Maar Thailand ga je zeker redden!

Is makkelijk te doen hoor haha :))
Vorig jaar ben ik 16 dagen geweest, voor ticket + all inclusieve hotel was ik toen 1250,- kwijt. Verder hebben we toen een auto gehuurd, verschillende excursies gedaan (klein curaçao is zeker een aanrader als je daar heen gaat! en we hebben met dolfijnen gezwommen etc.. ) Zeer ruim gerekend ben ik aan die hele vakantie 2000 kwijt geweest en dan hebben we echt veel gedaan (:

In januari ben ik er nogmaals heen geweest, dat was helemaal goedkoop. Toen hebben we een goedkoop airbnb appartementje geboekt en vliegticket los gekocht (575 bij tui), huisvesting zijn we nog geen 200 aan kwijt geweest voor 2 weken, dus de basis kostte maar 775 haha. Komt auto huren en voedsel natuurlijk boven op, maar zoveel is dat niet. Bij de meeste restaurantjes kun je voor hele leuke prijsjes eten :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 16:08

Ik vind Curacao echt niks aan. Ben je na 5 dagen wel uitgekeken als je geen strandligger bent. Thailand is dan veel leuker. Via fox kan je reizen boeken waarbij alles al geregeld is, incl excursies en vliegticket. Ik zou in elk geval een beetje richting Azië kijken. Jullie hebben een mooi budget en genoeg tijd.

Edit: https://www.fox.nl/privereizen/juli-201 ... 0&prh=4550

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 16:18

Iets langer vliegen, maar wellicht is Bali wat?
Prachtig eiland, je kunt er snorkelen, je kunt er actieve dingen doen en op t strand liggen. Wat je maar wilt.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 20:58

Florida ! Genoeg te zien en te doen.
Voor 450,- p.p zit je er al.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 21:11

Cuba? Veel te zien en dan na 1,5 week eilandhoppen. :)

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 21:16

mexico?...strand, maya cultuur............