vakantiehuisje Benelux

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vleddertje1

vakantiehuisje Benelux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-17 13:51

In eerste instantie zouden wij met ons gezin dit jaar niet op vakantie gaan....
Nu toch besloten om in de laatste twee weken van de schoolvakantie(dus eind Augustus nog minimaal een weekje weg te gaan *\o/*
Dus op zoek naar iets geschikts...
Na vele uurtjes googlen en vakantiesites bezoeken ben ik het overzicht een beetje kwijt...en kan ik eigenlijk niks echt leuks vinden...of is het echt heeeel erg duur.

Komt waarschijnlijk ook omdat ik erg laat ben met iets boeken, normaal doen we dat veel eerder

Maar wie weet misschien heeft iemand op Bokt nog goede ideeën of eerdere vakantie ervaringen?

We zijn op zoek naar vakantiehuisje in de Benelux (of noord Frankrijk), mag op zeer kleinschalig vakantiepark of liever boerderij(camping), iig niet te massaal. Geschikt voor vier personen(2 jonge kinderen) dus kindvriendelijk( iets van speeltuintje ofzo). Zou fijn zijn als er leuk stadje in de buurt is en mooie wandelmogelijkheden... Aan zee is een pre...

Geen hele gekke eisen dus, maar voor mij erg moeilijk te vinden...
Iemand een idee? Of misschien zoek ik verkeerd en weten jullie nog een fijne site?

pmarena

Re: vakantiehuisje Benelux

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 13:52

Gewoon zoeken via AirBNB al gedaan? Zijn hele leuke huisjes te vinden :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 13:57

Niet aan zee, maar midden in de Ardennen. Twee jaar terug hebben wij hier gezeten (trou de reinard) en hebben ons echt prima vermaakt.
Vanuit het huisje loop je een pad naar beneden, steekt een weiland over, en je staat in de ourthe (ondiep, veilig voor kleine kinderen, wel waterschoentjes aan ivm keien op de bodem)
http://www.domaine-ecureuil.nl

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 14:08

AirBNB ja. Daar huren wij ook altijd, tot nu toe altijd nog leuke huisjes/appartementjes gehad. De mensen die verhuren zijn allemaal superbehulpzaam en vriendelijk.
Vorige week nog een hele week in een huisje via AirBNB gezeten in de vakantie. (was wel in IJsland)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 14:42

Ik vind het vooral ook erg leuk dat je een enorm veelzijdig aanbod hebt van allerlei leuke, charmante (delen van) huisjes gewoon van mensen zelf, niet op een vakantiepark ofzo :P

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 14:48

Handig is ook dat ze vaak weten waar in de buurt de beste restaurants zitten en wat er in de omgeving te doen of te zien is.

Vleddertje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-17 14:59

Site kende ik nog niet! Ga ik vanavond eens goed naar kijken, ziet er goed uit!