Ik ben aan het rondkijken voor een vakantie voor komende juli/augustus en kwam via via bij de organisatie Labyrinth. Nu heb ik al eerder groepsreizen gedaan en dat beviel prima, maar ik ben nog nooit met deze organisatie weggeweest en ik heb nog nooit de reis per bus gedaan. Labyrinth werkt samen met Beaches en ik ben een beetje bang om tussen de feestende 18-jarigen te zitten waar ik totaal niet op zit te wachten.
Nu kan ik natuurlijk een vliegticket boeken en een transfer regelen, maar ik vind de bus toch het overwegen waard ivm milieu en kosten. Ook kan ik een andere organisatie zoeken, maar deze is wel erg leuk betaalbaar en ik begreep van een medewerker dat de tenten wel apart van elkaar staan. ( beaches apart van labyrinth)
Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met Labyrinth vakanties. Ik vind maar weinig op internet en ben toch wel erg benieuwd of het wat is voor zo'n lage prijs.
Wie is er al eens met Labyrinth op vakantie geweest? Is het aan te raden, of kan je beter voor het dubbele bedrag met mambo/estivant oid weg?