Surfkamp

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frieskee

Surfkamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-17 13:07

Hey bokkers,
Ik wil dit graag samen met een vriendin op een surfkamp gaan in het buitenland.. Na wat rond gegoocheld te hebben zagen we de bomen door het bos niet meer. Daarom mijn vraag weet iemand van bokt hier een leuk surfkamp voor 19 jarigen waar je ook andere mensen ontmoet? En heeft iemand hier op bokt misschien ervaringen met een surfkamp?
Liefs

Dani

Re: Surfkamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 14:41

Omdat je vraag over een vakantie gaat, verplaats ik je topic van [LZP] Leven Zonder Paarden naar [BEU] Bokt Erop Uit.

Tatjanaa

Re: Surfkamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 14:22

Good People Surf in Zarautz!!

Het is een internationaal "kamp" in het noorden van Spanje, waar veel Nederlanders heen gaan. Het fijne is dat er een minimale leeftijd geldt van 18 jaar. Gemiddeld denk ik dat de leeftijd rond de 23 ligt :) Buiten de surflessen om heb je eigenlijk geen vaste dagplanning en kan je dus zelf je dag indelen. Er worden wel verschillende dingen georganiseerd zoals skate for icecream, dress-up night, surf therory, maar alles is vrijblijvend. Juist de vrijblijvende sfeer maakt het zo fijn. Op het camp of het strand zijn altijd wel mensen waar je gezellig mee kan doen, maar je kan ook een boekje lezen of hangen (slapen) in de hangmat.

Boeken kan via Saiko en daar kan je ook alle opties kiezen wat betreft surflessen, huren van materiaal, eten enz. Ik ga er al meerdere jaren heen en ben er nog steeds niet op uitgekeken :D