Oké het hoeft ook niet echt een restaurant te zijn maar wel een eetgelegenheid waar je kunt zitten. Aangezien we het tijdstip zo niet kunnen zeggen wil ik liever niet reserveren. Wat zijn buitenom de welbekende fastfoodketens nog meer plekken waar je ongeveer voor 20 euro klaar kunt zijn? Overigens hebben we aan een hoofdgerecht en een frisdrank genoeg.
Op de nieuwmarkt zit een tai die goed, maar niet duur is.
In de bijleren in het overdekte gedeelte zit een Italiaanse broodjes zaak, met heerlijke belegde broden. Alleen heeft deze geen zit gedeelte en is op de normale winkeltijden geopend
€20 pp? Wagamama valt hier wel onder, erg lekker! Rond de Nieuwmarkt/Zeedijk ook veel tentjes. Rond Leidseplein vast ook wel wat te vinden (oa "in de buurt").
Iriscope
Geplaatst: 09-04-17 09:36
Er zit ook een Wagamama op het Rembrandtplein en als je zin hebt in Italiaans kan je bij Vapiano daar ook lekker en goedkoop eten! Meer er zijn genoeg tentjes in Amsterdam waar je rond dat bedrag wat eten kunt hoor, als je een beetje let op wat je bestelt!
In de straten achter het Leidseplein zitten een aantal pizzeria's (en ik dacht ook een wokrestaurant) waar je voor €5 pizza kunt eten. Daar komt dan je drankje nog bij, maar onder de €20 blijf je wel
daffieduck83
Geplaatst: 09-04-17 10:08
Wat wil je eten. Bij Kantjil en de Tijger kan je Indonesisch eten. Daar heb je allerlei kleine gerechtjes tusen de 5 en 8 euro per gerechtje. Ik heb aan 2 of 3 gerechtjes meestal wel genoeg. Je kan ook met je tafelgenoten delen. Verder heb je bij het museumplein in de buurt Eethuisje La Falote. Daar heb je oud-Nederlandse gerechten voor niet al te veel geld.
moonsparkle
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-17 10:24
Pizza is prima, vapiano zag er goed uit alleen staan er geen prijzen op de website