Vakantiehuisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thincla

Vakantiehuisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-17 16:12

Hoi! :)

Dit jaar in september gaan wij weer met de familie een weekendje weg zoals wij dit jaar ook deden. Dit was op Ameland bij Kleinvaarwater. Nu willen we graag ongeveer 3 huisjes voor samen ongeveer 22 personen. Het moet een huisje zijn met een zwembad en een sauna in het huisje. Ook moeten onze honden mee kunnen

Dit jaar willen we het graag op het vaste land doen, omdat het met vervoer nogal erg ingewikkeld zat en dit een stuk makkelijker is op het vaste land. We vinden het alleen wel leuk als het aan het water zit of een andere natuurrijke omgeving. Ook moet het niet te ver weg zijn. We wonen zelf in Drenthe (het hoeft niet in Drenthe) en willen niet meer dan 2 uur rijden. Dus iets zoals Limburg o.i.d.. valt weg.

Ik heb zelf al een heleboel gezocht, maar kon nog geen geschikte huisjes vinden. Daarom was ik benieuwd of er Bokkers zijn die ervaringen, goede ideeën of tips & tricks hebben over bepaalde vakantiehuisjes.

Alvast bedankt! :D :D

Yv_

Re: Vakantiehuisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 16:14

Giethoorn? Wij hebben daar ooit met een afscheidskamp van school gezeten in een een of ander groot huis, was super. Hele toffe omgeving ook. Volgens mij flink toeristisch, dus gok dat er veel meer aanbieders van huisjes zijn.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 16:16

Wellness Bungalows It Wiid in Friesland. :)
Aan het water, met sauna en bubbelbad. Zwembad weet ik niet zeker, huisdieren hebben wij ook niet dus weet ik ook niks van.

charmante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 16:22

Marveld in Groenlo? Hebben luxe huisjes met sauna en honden mogen (in veel huisjes) mee. Er is een groot zwembad op het park.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:06

Dit topic past beter op het subforum [BEU] Bokt Erop Uit, daarom verplaats ik het even daarheen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 23:02

Genoeg water in Friesland :) , eventueel kan je naar Gaasterland voor het groen

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 18:36

katjeskelder?