Er zijn inderdaad al behoorlijk wat topics over vakanties. Ik heb helaas niet echt kunnen vinden wat ik zocht dus bij deze dit topic.
Ik ga dit jaar voor het eerst op vakantie met mijn vriend! Super spannend. We zijn absoluut niet van de zon, zee, strand vakantie en de keuze voor een land was al snel gemaakt. We wouden het liefst naar scandinavië maar dit stellen we uit voor een andere keer, we willen toch liever 'dichtbij' eerst wat ervaring opdoen.
We gaan dus naar ierland! We willen de mooie kust verkennen en van de natuur genieten. We hadden zelf Galway gevonden en dit leek ons een heel leuk stadje om onze vakantie door te brengen.
Even een opsomming:
- Galway
- We willen graag naar de kust en natuur zien
- We hebben GEEN auto, we zijn dus afhankelijk van het OV, is dit handig als een stadje in galway?
- Aan wat voor overnachtingsplekken kunnen we denken, en tegen wat voor prijs?
- Ik wil heel graag door de natuur paardrijden, weet iemand daar een geschikte stal voor? (Mijn vriend kan niet paardrijden, maar die zou heel graag een lesje willen hebben. Ik rij verder gewoon L niveau)
- We willen graag mooie library's bezoeken en cultuur opsnuiven.
We willen evt onze week in 2en splitsen en de andere halve week in een ander stadje doorbrengen, zo ja, welk stadje kunnen jullie aanraden en waarom?
Tja, verder pies ik in mijn broek zo spannend vind ik het.

Alvast super bedankt!