Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik een reis naar Canada gewonnen heb. Nou ja, het ticket moet ik dan zelf betalen, maar de 12-daagse course is gewoon helemaal voor niets! Hoe gaaf is dat?!
Maar goed, nu moeten we dus op stel en sprong een reis regelen. Ik heb altijd naar Canada gewild, maar dat was iets voor over een lange tijd, dus ik heb me er nooit zo in verdiept helaas.
Dus tsja, de cursus is in Valemount, British Columbia. Ik zal landen in Edmonton, omdat ze me daar op kunnen halen. En dan? Wil ik verder nog iets doen?
Het liefst wel, maar ik ben eigenlijk net mijn bijbaan verloren, dus ik heb geen flauw idee van mijn budget. Maar het is zonde om niet iets mee te pakken als je eindelijk op je droom vakantiebestemming bent toch?
Dus heeft iemand nodig tips voor deze regio? Waar moet ik überhaupt aan denken voor zon trip naar Canada? Er was iets met een visum? Ik heb een beetje moeite met nadenken nadat ik een cursus twv 1400 euro kado heb gekregen, haha!
Ik zit wel met veel bagage, omdat het een paardencursus is ga ik gewapend met laarzen, joppers, cap etc die kant op... dan is je koffer al half vol. Backpacken is dan niet handig. Vrees eigenlijk ook dat mijn budget dat gewoon niet te gaat laten. Ik zoek meer kleinere dingetjes voor een paar dagen voor iemand alleen. Anders vraag ik gewoon of ik vast op de ranch kan komen helpen

Vermoedelijk gaat de reis begin juli 2017 plaatsvinden.