Last minute ervaringen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TamaraFloor

Last minute ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-17 18:25

Ik ben benieuwd of een last minute verstandig is om te boeken.
Heb je nog veel keuze uit landen en hotels?
Is het echt zo veel goedkoper?
Wij willen in oktober/november op vakantie en willen toch nog even over de optie last minute nadenken.
Maar stresskip als ik ben zie ik al een hoop beren op de weg.
Ik moet natuurlijk wel mijn vakantie doorgeven en moet dan echt dan op vakantie.
Soms zie je last minute voor paar honderd euro naar ver weg.
Maar straks is er niks en kunnen we nog niet weg :o

friesiszwart

Re: Last minute ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 18:36

dat is de gok die je neemt, en hoe vaster je zit aan je vakantiedagen hoe moeilijker het misschien kan zijn. Vooral als je je gehele vakantieperiode weg zou willen zijn. Maar proberen kan altijd bevalt het niet kun je voor het jaar erop je boeking anders doen.

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 18:41

Ik zou zelf dan eerder voor de vroegboekkortingen gaan wanneer je de data nu al weet, dit kan vaak ook veel schelen op het eindbedrag. Ik boek vaak last minute, soms heb je geluk en soms is er niet veel meer te vinden. Buiten de schoolvakanties maak je wel meer kans op goede lastminutes. Maar rond die periode (herfst) naar de echte zomerzon zijn de hotels vaak al aardig vol.

TamaraFloor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-17 22:26

We kunnen buiten de vakanties sowieso.
Maar als ik boek dan heb ik dus geen keuze dan die datum.
Kon je dan wel op de voor jou vastgestelde datum dan?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 22:34

Ik heb een beetje het vermoeden dat er altijd korting is en dat het echt niet zoveel scheelt allemaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 14:39

Ik haal hem even omhoog omdat ik er ook aan zit te denken. Aan de ene kant kan je hele fijne aanbiedingen tegenkomen, aan de andere kant is het vaak echt niet goedkoper. Vroegboekkorting is voordeliger over het algemeen. Ik ben ooit super-lastminute op vakantie gegaan, a.k.a gewoon naar Schiphol gereden en bij de Neckermann balie gevraagd waar we nog naartoe konden diezelfde dag, en toen in Marrakech terecht gekomen. Dat was wel prijzig, was een super luxe hotel. Heel veel andere opties hadden we toen niet.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 14:47

Het ligt er maar net aan wat er in trek is en wat niet. Ik heb afgelopen zomer in de schoolvakantie een last minute geboekt naar Turkije. Was een aantal weken na alle onrust mbt de coupe enzo, dus er was veel aanbod en goedkoop. Maar naar Spanje en Griekenland was amper wat te vinden omdat niemand meer naar Turkije wilde en die landen dus veel meer in trek waren. Het blijft altijd een gok, maar ik denk dat je altijd wel wat vind, alleen soms heb je juist veel en soms wat minder keuze. En kwa prijs is ook heel erg afhankelijk van vanalles.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 14:47

Het is net het risico wat je wilt nemen. Iemand die ik ken was wel net te laat met last minute boeken want toen was alles al vol.