Ik vond Venetië juist leuk om doorheen te lopen, busboot vond ik echt niks
. Belangrijkste bezienswaardigheden staan duidelijk aangegeven met bordjes en alles is op loopafstand van elkaar. gondel is iets van 80,- per half uur, als je dat door 4 deelt valt dat ook wel mee heb ik zelf niet gedaan trouwens. St Marco is echt de moeite waard, vooral de binnenkant is echt prachtig. De toren ernaast (ben even de naam kwijt) is ook leuk op een heldere dag maar kost iets van 8,- euro, eigenlijk net iets te duur voor wat het is. Verder hoort pont rialto ook wel in het rijtje thuis. De rest van de tijd kun je besteden in de ontelbare souvenirwinkels die allemaal hetzelfde verkopen 
Veel plezier alvast, Venetië is erg leuk maar verwacht niet teveel cultuur, het is echt een toeristische attractie :p
edit: Voor ik het vergeet, kijk goed uit voor je ergens zitten om iets te drinken, voor je het weet ben je 20,- kwijt voor twee kopjes koffie. De prijs op de kaart lijkt mee te vallen maar vaak wordt er flink extra gerekend voor de service
Laatst bijgewerkt door beestenfreak op 14-03-17 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt