Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celiien schreef:Ik zou uit bepaalde delen van het kamp ze weghouden. Daarnaast vraag ik me af wat de waarde voor de kleintjes is, zij kennen het verhaal erachter niet (goed).
Plus als medebezoeker zou ik het niet op prijs stellen als een van je kinderen bij wijze van een driftbui/huilbui/schreeuwbui krijgt.. het is geen attractiepark zegmaar.
Leffroi schreef:Ik zou het wel doen. Uitleggen wat daar gebeurd is en zeggen dat als ze zich niet gedragen, ze daar ook heen gaan![]()
Gein natuurlijk. Ik denk dat je ze best mee kunt nemen, maar dan zonder verhaal en uitkijken met de foto's die daar hangen. Dat jullie dan apart van elkaar de ruimte binnen gaan, misschien? Iets leuks mee nemen voor de kinderen waar ze mee kunnen spelen of wat lekkers. Met een beetje goed opgevoed kind kun je daar prima rustig lopen. Desnoods neem je een buggy mee, dat als ze moe worden ze daar in kunnen.
Leffroi schreef:Ik zou het wel doen. Uitleggen wat daar gebeurd is en zeggen dat als ze zich niet gedragen, ze daar ook heen gaan![]()
Gein natuurlijk. Ik denk dat je ze best mee kunt nemen, maar dan zonder verhaal en uitkijken met de foto's die daar hangen. Dat jullie dan apart van elkaar de ruimte binnen gaan, misschien? Iets leuks mee nemen voor de kinderen waar ze mee kunnen spelen of wat lekkers. Met een beetje goed opgevoed kind kun je daar prima rustig lopen. Desnoods neem je een buggy mee, dat als ze moe worden ze daar in kunnen.
Leffroi schreef:Euhm? Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik weet niet hoe jij het voor je ziet. Maar je kan jezelf ook buiten parkeren met je kinderen als ze vervelend beginnen te worden. Dan kun je ze altijd iets geven om ze rustig te houden. Iets om mee te spelen (kleuren, tegenwoordig heb je een ipad) of om iets te eten. Niet zo kattig hoor, jeetje!
Justme_Lisaa schreef:Leffroi schreef:Euhm? Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik weet niet hoe jij het voor je ziet. Maar je kan jezelf ook buiten parkeren met je kinderen als ze vervelend beginnen te worden. Dan kun je ze altijd iets geven om ze rustig te houden. Iets om mee te spelen (kleuren, tegenwoordig heb je een ipad) of om iets te eten. Niet zo kattig hoor, jeetje!
Kattig nee, geïrriteerd ja. Meer door de vreemde, onrespectvolle voorstellen of grapjes zoals jij ze noemt.
Storm schreef:Wij hebben overigens makkelijke lieve kinderen die eigenlijk niet of nauwelijks driftbuien hebben.
Ik zit ook echt in dubio. Ik wil er zelf heel erg graag heen en mijn man ook.
Misschien leren we mensen kennen bij de accommodatie waar we zitten en willen die een paar uur op de kinderen passen.
Goof schreef:Storm schreef:Wij hebben overigens makkelijke lieve kinderen die eigenlijk niet of nauwelijks driftbuien hebben.
Ik zit ook echt in dubio. Ik wil er zelf heel erg graag heen en mijn man ook.
Misschien leren we mensen kennen bij de accommodatie waar we zitten en willen die een paar uur op de kinderen passen.
Auschwitz doe je niet in een paar uur, daar ben je echt een dag mee bezig.
En even serieus? Je kinderen achterlaten bij mensen die je net op vakantie hebt leren kennen?
Boek gewoon op een ander moment in het jaar een weekendje Krakau en bezoek Auschwitz samen als je alle tijd hebt, ook om het daarna nog in te laten werken.
Leffroi schreef:Justme_Lisaa schreef:Kattig nee, geïrriteerd ja. Meer door de vreemde, onrespectvolle voorstellen of grapjes zoals jij ze noemt.
Met het verkeerde been uit bed gestapt? Weet niet waar je last van hebt, maar voel je vooral niet aangevallen. Of maak jij nooit een geintje?