amanda09 schreef:Sagres met storm is erg leuk, dan slaan de golven hoog op tegen de klif.
Als je bij Lissabon bent kun je naar het plaatsje Sintra, ben er zelf helaas nog nooit geweest ondanks dat ik een jaar in Portugal (Evora) heb gewoond, maar staat nog steeds op mijn to-do lijstje.
Pasteis de Nata is het bekendste gebakje van Portugal en overal te krijgen. Maar in Lissabon heb je de bekende bakkerij Pasteis de Belem.
Is wel vaak erg druk!
Mosteiro dos Jerónimos in Lissabon werd ons ook aangeraden door Portugezen, ben er alleen zelf niet binnen geweest doordat het gesloten was op de dag dat wij in Lissabon waren.
In de buurt van het Mosteiro heb je dan ook meteen Torre de Belem.
Évora staat ook op ons lijstje, had er een leuk kleinschalig hotel gezien. Heb je misschien wat tips wat er te zien/doen is?
leeneliefje schreef:Wil graag naar setubal lekker aan t strand maar wel dichtbij lisboa voor dagtripjes
Daar in de buurt hadden we ook een leuke kleinschalige accommodatie gezien maar helaas moesten we voor meer dan 2 nachten boeken dus dat ging over.
@Sizzle: Wij gaan ook niet voor een strandvakantie, misschien 4 dagen een luxe hotel maar verder gewoon B&B's en met een huurauto de omgeving verkennen. We zijn ook aan het kijken of we via de kust kunnen rijden en dan bijv. via het binnenland terug. Alleen heb ik in het binnenland nog niet veel leuke B&B's / hotels kunnen vinden.
@ArankaM: Hoe was Sevilla bevallen? Is er veel te doen/zien daar?