Stedentrip Krakau!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justme_Lisaa

Berichten: 2171
Geregistreerd: 27-07-07

Stedentrip Krakau!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 17:49

Hello bokkers!

Dit jaar ga ik voor een stedentripje naar Krakau toe! Zoals elke vakantie is het uitzoeken begonnen en ben ik aan het kijken naar het wie, wat, waar en vooral hoe lang. Ik heb het een en ander al gelezen hier, maar ik vroeg me af of jullie nog tips hebben voor eventuele hotels of things to do/ see.

Ik heb al wel of m'n lijstje staan dat ik graag Auswitch, de zoutmijnen en het museum van chindler wil gaan bekijken. M'n voorkeur van een hotel gaat uit in of dichtbij het centrum, puur vanwege het gemak.

Hopelijk hebben jullie nog meer tips of trics! :)

Thats_Me

Berichten: 10941
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: Stedentrip Krakau!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:18

Ik was blij me t de 100% gids en app van Krakau. Ideaal om leuke restaurants te vinden en ideaal voor tips in de omgeving. Hoeveel dagen ga je? In Krakau zelf mag je natuurlijk het kasteel ook niet missen en de binnenstad zelf.

Justme_Lisaa

Berichten: 2171
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 18:29

Thats_Me schreef:
Ik was blij me t de 100% gids en app van Krakau. Ideaal om leuke restaurants te vinden en ideaal voor tips in de omgeving. Hoeveel dagen ga je? In Krakau zelf mag je natuurlijk het kasteel ook niet missen en de binnenstad zelf.


Die heb ik inderdaad vandaag besteld! De hoeveelheid dagen is vooral afhankelijk van wat er te doen en zien is. Voor nu zijn we daar nog vrij in :).

Bedankt voor de tips van het kasteel en de binnenstad, ik schrijf ze op!