Vrijwilligerswerk in het buitenland, reismaatje(s)?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Steffie

Vrijwilligerswerk in het buitenland, reismaatje(s)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-17 21:14

Hoi Bokkers!

Graag zou ik in maart of april 4,6 of 8 weken vrijwilligerswerk in het buitenland willen doen.
Nu ben ik op zoek naar bokkers die dit eventueel ook van plan zijn..
Graag hoor ik eventuele ervaringen of plannen van anderen. Daarnaast zou ik ook graag in contact komen met mensen die dit ook willen gaan doen, alleen reizen is prima maar met 2 of meer nog gezelliger.
Ik zou graag binnen Europa ergens naar toe gaan wat met de auto bereikbaar is.

Ik hoop op leuke reacties met ervaringen, adviezen en eventuele reismaatjes! *\o/*

Chantaliiejj

Re: Vrijwilligerswerk in het buitenland, reismaatje(s)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 19:00

Wat leuk dat je dit wilt gaan doen, in de toekomst zou ik dit ook een keer willen doen.

Misschien kan je in topic even na vragen voor ervaringen? [BEU] Werken in het buitenland 2016 Heel veel succes :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 19:48

Ik wil ook weer naar het buitenland vanaf maart. In september ben ik naar Oostenrijk geweest voor 4 weken, hele leuke ervaring was dat! Heb nog geen concrete plannen voor straks, maar zou wel graag naar Italië willen. Ik ga dan wel met het vliegtuig, want heb voor zolang geen auto ter beschikking.
Heb jij al een idee van wat je wil gaan doen en waar? :D

_Steffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-17 13:11

Bedankt voor de tip, ga eens rondkijken in het topic.

Oostenrijk, gaaf! Ik ben nu zelf ook richting die kant aan het kijken.. Waar ben jij geweest?
Ik sta open voor eigenlijk allerlei bestemmingen, zou graag wat boerderij werk doen of iets met dieren.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 13:47

Ik ben in Stiermarken op een horsefarm geweest. Weet dat ze nog op zoek zijn naar mensen van maart tot mei. Het werk was vooral uitmesten, paarden op het land zetten en weer binnenhalen en ook mocht ik af en toe mijn host haar paarden rijden. Heb er ook een natural horsemanship cursus gehad, super leuk. Voor dit voorjaar zoeken ze iemand die ook kan helpen met beleren en de veulens wat basis dingetjes leren. De eigenaresse is een dierenarts en je bent ook altijd welkom om een dagje mee te gaan naar cliënten.
Mocht het je wat lijken kan je altijd een pbtje sturen :D Ben er trouwens bij gekomen via workaway. Misschien ook een goeie site om te kijken, mocht je er nog niet lid van zijn.