Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorien66 schreef:Ik zou je schoenen aan houden, dus niet wisselen voor sokken. Heb ik een keer gedaan op een vlucht van 12 uur en toen kon ik dus bij aankomst mijn schoenen niet meer aan krijgen. Mijn voeten waren opgezet door het vele zitten en het drukverschil.
En drink veel water, zeker geen alcohol.
eenitraM schreef:Een buslading primatour. En je heb de rest van het lijstje niet nodig.
Emmaa_ schreef:Dorien66 schreef:Ik zou je schoenen aan houden, dus niet wisselen voor sokken. Heb ik een keer gedaan op een vlucht van 12 uur en toen kon ik dus bij aankomst mijn schoenen niet meer aan krijgen. Mijn voeten waren opgezet door het vele zitten en het drukverschil.
En drink veel water, zeker geen alcohol.
Oei, daar zeg je wat, maar dat maakt het gelijk wel lastig... Ik word na een tijdje ontzettend kriegelig als ik mijn schoenen aan houd. Zou zoiets op te lossen zijn met compressiesokken? (om maar even full oma-modus te gaan)
Dorien66 schreef:Emmaa_ schreef:Oei, daar zeg je wat, maar dat maakt het gelijk wel lastig... Ik word na een tijdje ontzettend kriegelig als ik mijn schoenen aan houd. Zou zoiets op te lossen zijn met compressiesokken? (om maar even full oma-modus te gaan)
Weet ik niet. Ik heb daarna altijd mijn schoenen los gedaan. Dus wel aan houden, maar veters helemaal los. Dat werkte voor mij wel goed. Maar als je naar een warm land gaat, kun je altijd slippers aandoen en dan in het vliegtuig wel wisselen voor sokken
Fading schreef:Wij vliegen morgen 13 uur, zijn wel met zijn drieen, maar probeer gewoon te slapen.
Ik doe mijn schoenen altijd uit
SuperAssie schreef:Ik kon niet eens slapen in mijn vluchten van ruim 10 uur. Ik ben ook erg lang, en kom mijn benen nergens kwijt in die stomme vliegtuigen. Je benen in het gangpad steken is leuk, totdat er elke 5 minuten iemand langs moet en ertegenaan schopt, of de stwardessen met hun karretjes tegen je aanrijden enz.
Heul fijn.
Ik denk dat alles inderdaad wel al genoemd is. Ik heb op de heenvllucht mijn schoenen uitgedaan, maar toen had ik mijn cowboyboots aan, dus erg lekker zat t niet. Op de terugweg gewoon allstars en die heb ik lekker aangelaten.
Sicayes schreef:Echt slapen is er sowieso niet bij in een vliegtuig denk ik, maar indd beetje dutten half tussen bewust- en onbewustzijn in hahaha.
Je zou dat voor jezelf kunnen doen, beetje met muziek op eventjes dutten. Al is het maar een uurtje.
Tevens kan je op https://www.seatguru.com/ vinden welke stoelen de beste/meeste beenruimte hebben in een vliegtuig. Ik lees dat je al een stoel met extra ruimte hebt geboekt maar wellicht wil je aan de hand van zo'n plattegrond dan ook nog eens de beste plek uitzoeken
Tips van Killyen over je voeten soms wat hoger plaatsen en wat lopen is ook een goeie.