Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Willeke_ schreef:Senegal? West afrika, nog niet zo toeristisch en veel te zien. Ik ben daar voor nog geen 400,- all in geweest. Excursies gemaakt (dakar stad, pink lake, stukje van de dakar rally gereden maar ook naar de mensen die echt nog in de rieten hutjes wonen in de middle of nowhere).
Solleke_Noah schreef:Misschien niet het soort vakantie dat je zoekt, maar wij zijn vorig jaar naar Polen geweest. Eerst twee dagen Warschau en dan tien dagen met de kano door Polen trekken (Poolse natuur is mooi). Was echt een hele leuke ervaring en mega goedkoop!
Solleke_Noah schreef:Misschien niet het soort vakantie dat je zoekt, maar wij zijn vorig jaar naar Polen geweest. Eerst twee dagen Warschau en dan tien dagen met de kano door Polen trekken (Poolse natuur is mooi). Was echt een hele leuke ervaring en mega goedkoop!
davinci2412 schreef:Ik wil graag op vakantie, maar waar naar toe.
Afrika spreekt me aan, maar jeetje wat duur! Amerika, zelfde verhaal. Dus moet het dichter bij huis gezocht worden. Ik wil niet te lang op vakantie, maar een week/maximaal 2.
Het budget is niet erg groot met twee paarden en een studie. Maar ik heb wel de mogelijkheid buiten de vakanties om weg te gaan.
Een zon vakantie hoeft van mij niet perse. Ik zou graag wat dingen zien. Rome spreekt me aan maar ben bang dat ik niet de juiste reis boek en dan niet alles zie wat je echt zou moeten zien. Zweden lijkt me ook interessant maar wat moet je daar gezien hebben?
Ik ben dus opzoek naar tips, ervaringen enz.
Wie kan mij helpen?