Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VReemd eten, me op geen enkele manier enigszins verstaanbaar kunnen maken. Ik ben niet speciaal een hele grote reiziger en niet heel nieuwsgierig naar hele andere culturen zeg maar
Beetje spanning voor het onbekende.
KMF schreef:Haha ja dan is t wel een cultuurshock. Het is heel druk overal.. Maar eten is net zoals bij de Chinees hoor, tenzij je heel duur gaat eten maar dat zal niet met een georganiseerde reis.
Ben nu wel heel benieuws wat je ervan gaat vinden!
Maar Peking duck eten is echt een must! Al moest ik wel even slikken toen ik zag dat we de kop van de eend op een apart bordje kregen, bek er nog aan en alles 
Gewoontes zijn inderdaad heel anders, mensen rochelen terwijl je naast ze staat, ze maken onbeschaamd foto's van je, hebben weinig gevoel voor personal space. Maar aan de andere kant zijn ze ook erg schuchter en durven ze je bijvoorbeeld niet aan te raken en maken ze amper contact.
Van wanneer is jou ervaring? Ik begreep van mijn ouders dat er veel verandert is sinds de olympische spelen en dat de slechte hygiëne e.d. (op de grond plassen e.d.) een stuk verminderd is sindsdien. Laat ik het hopen. Het rochelen kan ik hopelijk wel hebben
Courses schreef:KMF schreef:Haha ja dan is t wel een cultuurshock. Het is heel druk overal.. Maar eten is net zoals bij de Chinees hoor, tenzij je heel duur gaat eten maar dat zal niet met een georganiseerde reis.
Ben nu wel heel benieuws wat je ervan gaat vinden!
Sorry maar het eten in China lijkt echt niks op wat de Chinees hier op het menu heeft staan
Peking eend heb je hier ook gewoon dus nee eten daar kun je zo spannend maken als je zelf wilt. Wat met een georganiseerd iets dus weinig spannend zal zijn...
.
. Het fietsen op zich was ook hilarisch. irisdepony schreef:Ik zou voor Bejijng zeker een mondkapje meenemen. Heel veel smog.\
Het is leuk om naar Slikmarket te gaan. Groot gebouw met allemaal nepmerken kleding, tassen ect