Deze zomer gaat het dus gebeuren: ik ga voor het eerst alleen met mijn vriend op vakantie. Ik vind het allemaal best spannend omdat dit de eerste keer is dat ik zonder ouders of andere begeleiders ga, en ook omdat ik sowieso bijna niet op vakantie ga. We zijn nu dus druk aan het rondkijken naar een mogelijke bestemming!
We kijken vooral op Travelbird, omdat we dan niet zelf moeten knoeien met vluchttijden en vaak ook transfers. Dat lijkt ons erg makkelijk, en daar tellen we dan ook graag wat meer voor neer

Nu is er zoveel keuze… En we hebben beiden wel in ons hoofd wat we graag willen op vakantie, maar tot nu toe vinden we niks waarvan we denken ‘ja, dát is het!’.
Om de situatie even te schetsen:
Mijn vriend heeft wel een lichte voorkeur voor luilekker-vakanties in de zon aan het zwembad, maar ook wandelen vind hij wel fijn (zijn al een keertje met zijn ouders naar Oostenrijk gegaan). Hij houdt ook niet zo van drukte.
Ikzelf ben echt een grote fan van de natuur. Mijn absolute droombestemmingen zijn bijvoorbeeld Ijsland en Schotland

Onze ideale vakantie zou een beetje een combinatie zijn tussen wandelen/ontdekken en ook een beetje rust/genieten. Does that make sense?

We zitten dus een beetje met onze handen in het haar. Misschien kan er iemand op Bokt een paar nieuwe inzichten geven?

Alvast bedankt!