Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petrichor schreef:Hallo allemaal,
Het is alweer bijna januari en dat betekend voor mij boeken!
Geen idee waar ik dit jaar naar toe wil. Vorig jaar zijn we naar Tenerife geweest maar helaas slecht weer gehad.
Aankomend jaar willen we naar een bestemming met mooi weer (al verwacht je dat in Tenerife ook), niet al te ver weg (maximaal 6 uurtjes vliegen), mooie witte zandstranden, luxe hotel, budget voor 10 dagen 1400 pp all-in.
Wie weet dé bestemming voor ons? Canarische eilanden en Mallorca vallen af, we willen graag een keer iets anders.
robert45 schreef:Werk 6 dagen per week en geen tijd voor vrij.
Yv_ schreef:robert45 schreef:Werk 6 dagen per week en geen tijd voor vrij.
Dat is maar hoe je het zelf bekijkt. Je hebt wettelijk recht op zoveel vrije dagen per jaar, als je ze niet opneemt, is dat geheel aan jezelf en niet omdat er geen tijd is. Tijd moet je maken.
Anyway, ontopic: Kroatie schijnt ook heel leuk en betaalbaar te zijn.
Yv_ schreef:robert45 schreef:Werk 6 dagen per week en geen tijd voor vrij.
Dat is maar hoe je het zelf bekijkt. Je hebt wettelijk recht op zoveel vrije dagen per jaar, als je ze niet opneemt, is dat geheel aan jezelf en niet omdat er geen tijd is. Tijd moet je maken.
Anyway, ontopic: Kroatie schijnt ook heel leuk en betaalbaar te zijn.
Booooo schreef:Nooit van mijn leven dat ik ooit nog naar de Canarische eilanden ga![]()
Ik ben op Lanzarote, Tenerife en op Fuerteventura geweest. Welke plaats ga je? Het strand in corralejo is wel echt super mooiMaar ik ben echt panisch van kakkerlakken, en die waren daar helaas overal. Op de boulevard rustig lopen kon ik niet, was constant naar de grond aan het kijken, op de slaapkamers regelmatig kakkerlakken gehad zelfs in mijn bed. Op het terras zitten, en dat er dan zo'n beest tussen je benen door rent, nee ik was er wel een beetje klaar mee
Ik ga deze zomer naar Oludeniz