Lowlands 2017

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:14

Ik vind de artiesten leuk die jaar, maar voor mij persoonlijk wel ruk geplaatst -O- . Zoveel overlap of tegelijk..

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-17 11:17

Judass schreef:
Ik vind de artiesten leuk die jaar, maar voor mij persoonlijk wel ruk geplaatst -O- . Zoveel overlap of tegelijk..

Ja flink balen is dat...

Hilli

Berichten: 22950
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:20

Ik heb met de meeste artiesten niet zoveel en met name de line-up van zondag stelt voor mij niet zoveel voor. En oprecht jammer dat de Charlie weg is!

Aangezien ik het echt van de muziek moet hebben deze editie bij gebrek aan verder gezelschap overweeg ik zeer sterk om mijn ticket te verkopen. Kan ook met paard weg voor datzelfde geld.

Amyyy

Berichten: 3501
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:24

Ik vind dat de line up ook echt Heep erg tegen valt, en ook het blokken schema had wel beter gekund... Echt heel jammer. Het is dat ik samen met vrienden ga, en dat Bastille komt, maar anders zou ik echt overwegen mijn kaartje te verkopen. Ik had veel meer verwacht van het 25 jaar jubileum. Ik hoor veel mensen 'klagen', vind het ook raar dat het uitverkocht is.

Desondanks gaat het zeker een leuk festival worden, maar dat komt niet door de line up, denk ik

Eleadoras
Berichten: 482
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:30

Ik ben eigenlijk heel erg tevreden met het blokkenschema :oo Mijn voornaamste doel was om Bastille weer te zien en om Mumford and Sons voor het eerst te zien, en dit gaat zeker lukken. De vorige keren dat ik naar Lowlands ging heb ik steeds alle dagen volgepland met waar we allemaal naar toe MOESTEN. Dit jaar wil ik dit wat meer loslaten om ook gewoon chill rond te kunnen lopen en gewoon te zien wat we tegen komen.

Hilli

Berichten: 22950
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:35

Dat is ook wel fijn, Eleadoras! Vaak kom je dan ook allerlei onverwachte dingen tegen en die zijn toch het leukst vind ik.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37360
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:38

Zo hobbelen we ook rond op een festival. Paar dingen willen zien en de rest komt wel. En mochten we missen wat we willen zien. Was het ergens anders dus leuker. :j bevalt best. Aanrader ga de sauna of hottub in en vandaar lekker muziekje luisteren. :D was er aangenaam vorig jaar regen maar warm in het water muziek luisteren van de overkant

Eleadoras
Berichten: 482
Geregistreerd: 27-01-15

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:41

Ja precies, en dan word je ook niet zo teleurgesteld als iets toch niet is gelukt. Moet wel zeggen dat ik zeker nog een keer de spotify playlist langs ga, om toch alvast wat feeling te krijgen :D heb er wel echt zin in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 18:44

SophieFT schreef:
Oh Damn

Future islands vs mumford and sons
Elbow vs Editors
En iggy pop en the xx zijn vlak na elkaar

:(

Ik heb m&s en future islands allebei live gezien en vond m&s vetter. Future islands is lachen maar niet heel speciaal imo. En ik zou zelf voor editors gaan omdat die echt heel gaaf zijn live, maar vind Elbow zelf niet zo dus die keuze is voor mij niet zo moeilijk. The xx is live ook niet heel denderend imo, al helemaal niet s avonds.

corrina1994

Berichten: 739
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 21:10

Ik vind de line-up ook onwijs tegenvallen maar ik ga met een groep vrienden die erg leuk is, ook een beetje een reünie van mensen die ik op lowlands heb leren kennen dus dat wordt sowieso leuk.

Ik vind het ook zo jammer dat m&s afsluiter is. In plaats van geld in nieuwe tenten en terrein steken hadden ze voor dit jubileum gewoon geld in betere artiesten mogen steken. Echt balen.
En ik wordt er een beetje autistisch van, al die nieuwe dingen. Juist voor een jubileum mag het wel blijven zoals t is. Maarja t wordt m'n achtste Lowlands. Kijk er iets minder naar uit nu.
Misschien toch maar gewoon daar werken :P

@hilli ik ben zelf weleens alleen naar lowlands gegaan en dat was wel heel leuk, artieartiesten gezien waar ik normaal niet heen zou gaan en heel veel nieuwe vrienden gemaakt (die dus dit jaar ook weer naar lowlands gaan met mij en mijn vrienden)

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 19:28

Mocht er hier trouwens nog iemand van z'n ticket afwillen weet ik iemand die daar heel blij van wordt :j

Caira
Berichten: 26082
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 19:27

Ohh ik wil zooo graag heen, maar nog steeds geen kaartje kunnen vinden. Mocht iemand een kaartje over hebben dan neem ik hem graag over

FelineNanet

Berichten: 1633
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 19:39

Ik ga ook, met mijn vriend! Word mijn 5e. Vorig jaar vond ik de line-up maar sussus, maar de sfeer maakt het voor mij toch altijd wel erg succesvol. Dus earlybird tickets gelijk al gekocht voor 150 euro. Achteraf erg blij mee, want door vakantie ws niet heel veel geld over :p...

Ik ben in ieder geval van plan Mumford & sons en bastille te zien. Vriend wilt naar Alt-J en the xx. Verder x-ambassadors, flume, london grammer (als ze een keer niet afzeggen :') ), chef special en sean paul (voor de grap even :)) ). Heb het blokkenschema nog niet bekeken en geen idee wat er daadwerkelijk van gaat komen, maar vooraan bij bastille en m&s ben ik in ieder geval te vinden.

Anoniem

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 03:20

Ik zit ook nog steeds te kriebelen :+ Dacht eigenlijk dat ik zou moeten werken dat weekend maar blijkt dat ik toch vrij ben en nu twijfel ik hard. Misschien toch maar eens een oproepje eruit gooien.

Hilli

Berichten: 22950
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 14:29

Ik heb mijn kaartje inmiddels verkocht en ga voor dat geld iets leuks doen met mijn paard. Lowlands ga ik dan volgen via NPO Cultura :)

Caira
Berichten: 26082
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 14:31

En ik ben helemaal happy met dat kaartje, en ga heerlijk in mijn eentje naar LL

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-17 10:59

Ik heb echt zin in ll! Als t aan mij lag ging ik nu vast mijn tas inpakken :')

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 16:52

Het ziet er nog niet echt naar uit dat we mooi weer krijgen :(

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:15

SophieFT schreef:
Het ziet er nog niet echt naar uit dat we mooi weer krijgen :(


SSjjtt -O-
Er kan nog een hoop veranderen.

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:16

Dat komt door mij, ik regen op jullie parade uit wrok en jaloezie. :) :)

Hebben jullie wel genoeg glitters ingeslagen?

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:38

_O-

We hebben wel wat wilde plannen voor de partytent gnegne *\%/*

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 17:40

Als jullie tussen deze 2 tenten moesten kiezen om mee te nemen naar een festival welke zou je dan doen?
Tent 1 easycamp tipi:
Tipi tent
2,05 m hoog,
Onhandige paal in het midden
Wel ruim opzich
Binnen en buiten tent in 1, dus makkelijk op te zetten maar minder waterdicht
Heel licht

Tent 2 Safarica Chicco:
3 aparte cabines, dus heel groot,
Je kan er niet rechtop in staan,
Aparte binnen en buiten tent dus lastiger op te zetten,
Je kan makkelijker kleren er in laten opdrogen enzo
Best zware tent

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:42

Licht. Als het pokkeweer gaat worden dan heeft tent nr 2 ook niks aan die droogruimte, dan kun je beter in die tent gaan zitten waar colleges worden gegeven.

FelineNanet

Berichten: 1633
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 20:06

Een waterdichte tent, maakt niet uit verder. Te veel trauma's aan water in de tent of tenten die breken door het water :')........

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 22:33

Ik heb van de week te horen gekregen dat ik dit jaar (voor het eerst :+ ) op Lowlands aanwezig ben, echter ben ik wel het hele weekend aan het werk. Ik ga wel proberen 1 act per dag mee te pakken, dus ik ben erg benieuwd! :)