Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fantast schreef:Ameland, wij zaten de laatste keer in een penthouse van kooiker, geen zwembad wel een Finse sauna en het penthouse had zelf ook een infraroodsauna. Klein vaarwater schijnt ook luxe welness appartementen te verhuren, en volgens mij beschikken zij over een zwembad.
Shanel schreef:Hof van Salland! Dat park heeft een Wellness Lodge (2 personen). Een luxe, romantisch huisje.
Ligt in Hellendoorn.
Ik durf alleen niet te zeggen of er ook een binnenzwembad is.
Kabayo schreef:Fantast schreef:Ameland, wij zaten de laatste keer in een penthouse van kooiker, geen zwembad wel een Finse sauna en het penthouse had zelf ook een infraroodsauna. Klein vaarwater schijnt ook luxe welness appartementen te verhuren, en volgens mij beschikken zij over een zwembad.
Klinkt heerlijk, ik heb even gekeken. Maar is een penthouse niet veelste groot voor zijn 2en?
Zal even kijken naar terschelling
Kabayo schreef:Shanel schreef:Hof van Salland! Dat park heeft een Wellness Lodge (2 personen). Een luxe, romantisch huisje.
Ligt in Hellendoorn.
Ik durf alleen niet te zeggen of er ook een binnenzwembad is.
https://www.hofvansalland.com/villa-s/wellness-lodge-2p
Ik zie deze, lijkt echt heerlijkalleen mijn vriend rookt. Er staat strikt rookvrij. Zou dit wel buiten t huisje mogen of nergens?