Midweekje weg. Wat? Waar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kabayo

Midweekje weg. Wat? Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-16 15:58

Pff denk ik even snel iets leuks te plannen.. Echt zo veel keus. Misschien kan bokt mij wel helpen

Wat zoek ik? Een hotel/bungalow/huisje voor 2 personen. Huisje mag lekker luxe zijn. Zwembad in het park is vereist. Het liefst met wellness erbij. Lekker romantisch mag. Niet duurder dan 350 euro. We komen uit Friesland dus niet te ver weg is fijn . Net over de grens naar Duitsland is ook geen probleem. Van 27 dec tot 30 dec

We houden niet van stedentripjes

Wie kan mij helpen?

EvelijnSJarig

Re: Midweekje weg. Wat? Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 16:14

Ik heb dit topic van LZP naar BEU verplaatst.

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 16:23

Misschien kan je even kijken op de Landal site/Centerparcs?

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-16 16:25

Ja al gekeken maar er is zo veel keus dat ik bijna geen keuze kan maken :+

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 16:34

Ameland, wij zaten de laatste keer in een penthouse van kooiker, geen zwembad wel een Finse sauna en het penthouse had zelf ook een infraroodsauna. Klein vaarwater schijnt ook luxe welness appartementen te verhuren, en volgens mij beschikken zij over een zwembad.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 16:43

Terschelling?

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-16 19:43

Fantast schreef:
Ameland, wij zaten de laatste keer in een penthouse van kooiker, geen zwembad wel een Finse sauna en het penthouse had zelf ook een infraroodsauna. Klein vaarwater schijnt ook luxe welness appartementen te verhuren, en volgens mij beschikken zij over een zwembad.

Klinkt heerlijk, ik heb even gekeken. Maar is een penthouse niet veelste groot voor zijn 2en?

Zal even kijken naar terschelling

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 19:50

Hof van Salland! Dat park heeft een Wellness Lodge (2 personen). Een luxe, romantisch huisje.
Ligt in Hellendoorn.

Ik durf alleen niet te zeggen of er ook een binnenzwembad is.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-16 19:56

Shanel schreef:
Hof van Salland! Dat park heeft een Wellness Lodge (2 personen). Een luxe, romantisch huisje.
Ligt in Hellendoorn.

https://www.hofvansalland.com/villa-s/wellness-lodge-2p
Ik zie deze, lijkt echt heerlijk <3 alleen mijn vriend rookt. Er staat strikt rookvrij. Zou dit wel buiten t huisje mogen of nergens?

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 20:09

Hof van Saksen in Drenthe is ook een mooi park. Heeft een zwembad en wellness op het park, er zijn ook nog huisjes met een sauna.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 20:20

daffieduck83 schreef:
Hof van Saksen in Drenthe is ook een mooi park. Heeft een zwembad en wellness op het park, er zijn ook nog huisjes met een sauna.

Is wel duurder!

rocky_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 20:31

Kabayo schreef:
Fantast schreef:

Klinkt heerlijk, ik heb even gekeken. Maar is een penthouse niet veelste groot voor zijn 2en?

Zal even kijken naar terschelling

Het nadeel van Terschelling is, dat de overtocht vrij prijzig is. Met auto ben je al rond de €200,- uit helaas..

Misschien is het handig om op een rijtje te zetten wat van vakantie hé wil. Steden bezoeken, wandelen, uitwaaien ect. Dan kan je er al heel wat afstrepen. Kijk anders eens naar landal Hooghduine: groot zwembad, luxe huisjes met eventueel ook sauna en nu lastminute absoluut niet duur. Was voor ons een goed alternatief voor Terschelling.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-16 20:41

Vakantie wil ik niet teveel doen. Gewoon lekker genieten, evt een wandeling maar niet iets wat veel energie kost. Vandaar dat ik zocht naar wellness en luxe. Gewoon even samen genieten.

Dus,
Wellness
Luxe
Ontbijt
Overdekt zwembad
En evt mooie omgeving voor een wandeling
Lekker ligbad
Tweepersoons bed, niet twee eenpersoons bedden

Terschelling valt dan af.. Dat word te duur

Ik even googlen naar het Hof van Saksen

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 20:44

ik denk dat je voor die prijs met die wensen in het opperste hoogseizoen niet uit gaat komen..
misschien in een hotel, maar ik denk niet in een leuk bungalowpark.. zijn denk ik ook al volgeboekt

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-16 20:50

Ben ik ook bang voor. Maar niet geschoten altijd mis

Hof van Saksen is helaas ook te duur. Is al 600 euro zonder luxe

Hof van Salland staat nu op plek 1!

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 07:10

Kabayo schreef:
Shanel schreef:
Ligt in Hellendoorn.

https://www.hofvansalland.com/villa-s/wellness-lodge-2p
Ik zie deze, lijkt echt heerlijk <3 alleen mijn vriend rookt. Er staat strikt rookvrij. Zou dit wel buiten t huisje mogen of nergens?

Buiten de lodge mag wel gewoon gerookt worden. Wij zijn afgelopen weekend geweest en hebben echt genoten. Super schoon, heerlijk grote badkamer en leuke restaurantjes in de buurt.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 21:32

Kijk eens op vakantieveilingen! Ik heb via daar laatst nog een weekendje weg geboekt voor 26 euro voor 2 personen. :)

Ook travelbird kan het goed doen. Daar heb ik ooit voor 150 euro 3 nachten in Het Godshuis gezeten (een oud klooster met wellness in België, erg aan te raden. Zwembad zit wel in het dorp, maar niet in het hotel)

Als je goed zoekt, kun je zat vinden. Vorig jaar ben ik naar Frankrijk gegaan (8 dagen, 220 euro voor 2 personen inclusief skipas en een zwembad in het complex), en dit jaar ook weer zoiets.

Voor zomer en wintervakanties zoek ik vaak op d reizen of sunweb, voor weekend en midweekjes weg raad ik vakantieveilingen, travelbird of goed zoeken op booking.com aan :D

Mocht je niets kunnen vinden, ik vermaak me altijd prima met het zoeken naar vakanties, laat het dan maar weten ;) dan zoek ik wel wat leuke opties voor je.