Seychellen, what to do?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarloesV89

Seychellen, what to do?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-16 20:38

Hoi allen,

Met Kerst en Oud&Nieuw vertrek ik samen met mijn ouders en broertje/zusje voor een kleine 2 weken naar de Seychellen. Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die ook al eens naar de Seychellen zijn geweest en wat nou echt aanraders zijn om daar te doen. Ik ben zelf zeer actief en avontuurlijk ingesteld maar een dagje chillen vind ik ook niet erg, het is immers vakantie. ;-)

1 kleine maar... ik mag helaas niet duiken in verband met een ooroperatie. De rest van de familie gaat wel z'n PADI halen dus moet ik mijzelf gaan vermaken daar. ;-)

Ik hoor het graag! :D

PK_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 07:32

Oooh, de seychellen zijn zo mooi! Wij waren er met onze huwelijksreis en man, wat een ultieme reis was dat. Op welk eiland zitten jullie?

Ik zou zeker gaan snorkelen als je oren dat toelaten, ook de onderwaterwereld is daar echt indrukwekkend. Verder heb je daar een speciaal soort reuzenschildpad, die zijn echt super groot en best leuk om even op te zoeken. Verder zou ik aanraden vooral je camera mee te nemen en goed de tijd nemen om die mooie natuur daar op de foto te zetten.
Ik weet nog wel dat je in ieder geval op Mahe ook een eilandrit te paard kon maken, dus dat zou ik ook zeker niet overslaan!

MarloesV89

Re: Seychellen, what to do?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-16 08:47

Snorkelen ga ik ook zeker doen! Tot een metertje of 2 a 3 gaat het goed met mijn oren. We zitten op het hoofdeiland Mahe ja. :)
Reuzenschildpad bezoeken ga ik op het lijstje zetten, evenals het paardrijden. Zag als zoiets via tripadvisor, misschien dat ik dat bedrijf van de week even een mailtje ga sturen in verband met reserveren en dergelijke. :)
Thanks iig!!! +:)+