Daarna wil ik weer naar Amerika, maar ik had de laatste keer problemen, omdat ik er eerst 4 weken was geweest, en 4 weken geleden kwam ik weer en moesten ze alles van mij weten wat ik die 4 weken in september had gedaan en wat ik er nu zou gaan doen. Ik zei ik ga naar m'n vriend. Ze vonden het maar vreemd en onderzochten zelfs mijn hele koffer.
Maar de enige manier om daar te blijven om te kunnen werken en studeren is dus gaan trouwen? Kun je daar niet zoals in Australië een jaar ofzo werken met paarden of als huishoudster. Ik zou er willen studeren, maar ook dat kan maar voor max 6 maanden als ik het goed begrepen heb? En wederom dezelfde vraag, moet je als je 90 dagen visum verlopen is, weer een nieuwe aanvragen vanuit NL of kan dat ook vanuit een buurland, Canada?
Veel vragen, maar hopelijk weet iemand hier wat meer duidelijkheid over te geven
Als laatste nog een vraag die niet over visums gaat, maar de zorgverzekering, die moet ik wel opzeggen voor 1 januari en mij uitschrijven bij de gemeente?
met je andere vragen kan ik je helaas niet helpen. Zorg wel dat je niet gaat werken of studeren op een toeristenvisum, als je ze pakken ben je echt de sjaak.