Lloret, Salou of Blanes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Salou, lloret, of Blanes?

Blanes
1 (7%)
Salou
2 (15%)
Lloret
10 (76%)

Totaal aantal stemmen: 13

jasmijn16

Lloret, Salou of Blanes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 15:41

Hee bokkers!

Ik ga in de zomervakantie met een groepje van 5 meiden op vakantie, nu twijfelen we alleen over Lloret, salou en Blanes. Wij zijn een groepje van 5 meiden die wel van een feestje houden. Iedereen is tegen die tijd 18. Heeft iemand goede tips? En waarvoor zouden jullie zelf kiezen?

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 15:49

Leuk leuk! Toen ongeveer jouw leeftijd had heb ik een aantal zomers in Blanes en Lloret gewerkt. Fan-tas-tische tijd gehad _/-\o_
Lloret is wat massaler dan Blanes. In Lloret kan je elke avond naar een andere tent, zijn proppers op straat etc. etc. Blanes is wat kleiner, toentertijd een stuk of vijf leuke tenten om te stappen. In beide plaatsen geweldige tijd gehad. Salou geen ervaring mee, maar volgens mij vergelijkbaar met Lloret.

(Als je naar Blanes gaat moet je even gaan eten bij de Pepermolen! Goed eten. Daar heb ik gewerkt.)

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 18:19

Mloes schreef:
Leuk leuk! Toen ongeveer jouw leeftijd had heb ik een aantal zomers in Blanes en Lloret gewerkt. Fan-tas-tische tijd gehad _/-\o_
Lloret is wat massaler dan Blanes. In Lloret kan je elke avond naar een andere tent, zijn proppers op straat etc. etc. Blanes is wat kleiner, toentertijd een stuk of vijf leuke tenten om te stappen. In beide plaatsen geweldige tijd gehad. Salou geen ervaring mee, maar volgens mij vergelijkbaar met Lloret.

Iets massaler klinkt wel beter, wat meer keus zeg maar.

(Als je naar Blanes gaat moet je even gaan eten bij de Pepermolen! Goed eten. Daar heb ik gewerkt.)

Iedere

_Yasmine_

Re: Lloret, Salou of Blanes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 18:25

Ik ben toen naar Blanes geweest, erg leuke vakantie gehad. Er wordt genoeg georganiseerd een week zoet te zijn. Al is er wel kans dat je een aantal keer dezelfde clubs hebt.

Wij vonden het toen vooral leuk omdat je dicht bij het oude gedeelte zit van Blanes, en daar ontzettend lekker gegeten kan worden (en ja die echte Sangria is een stuk beter dan uit pak).

Vanuit daar zijn er ook opties om naar een feestavond(en) in Lloret te gaan. Persoonlijk vond ik de sfeer daar minder gemoedelijk :o

Maar.. Wil je echt los, dan zou ik gewoon naar Lloret gaan. :j dan kan je echt iedere avond ergens anders heen.

Salou heb ik geen ervaringen mee overigens.

Lies09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 18:33

Ik ben een paar jaar geleden in salou geweest. Was echt een toffe vakantie en leuk uitgaan! Niet heel groot overigens. Wel mega grote cocktails die je kan drinken bij restaurantjes aan de boulevard. Lloret en blanes geen ervaring mee :) Mallorca wel, dat is ook leuk om naar toe te gaan :)

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 18:34

Ik ben met vriendinnen toenik een jaar of 16 was naar Lloret en Blanes geweest.
Ik vond Lloret echt niets aan. Veel te massaal. Blanes is als je een feestje wil erg leuk en niet al te groot. Ik heb het daar erg leuk gehad!

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 20:09

Dus lloret is echt groot en massaal en blanes en salou zijn net wat kleiner

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 11:46

Ik vond het juist heel leuk dat Lloret wat drukker was. Al heb je ook plaatsen in Lloret die wat rustiger en knusser zijn, net waar jij zin in hebt die avond. Het strand vond ik ook erg leuk daar.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 11:51

Ja er is wel een groot verschil in grootte, maar dan juist net zijn wat je zoekt :j

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 11:53

Ik ben zelf naar lloret geweest en kwam véél mensen tegen die in Blanes sliepen maar dat saai vonden, en dus maar in Lloret gingen stappen.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 12:02

Ik ben al een aantal jaar naar Malgrat de Mar geweest (naast Blanes, dus ook dichtbij Lloret) Ben zelf daar niet op stap geweest maar ik vond persoonlijk Blanes leuker.
Lloret is heel erg druk, zijn ook maar twee hele kleine strandjes die overdag helemaal propvol liggen. In Blanes is ook genoeg te doen en is het ook zeker niet rustig maar er is meer strand en het is er wel iets rustiger dan in Lloret.

Verder zou je altijd ook nog uit kunnen gaan in Lloret als je in Blanes zit, de afstanden zijn niet echt groot. Of andersom natuurlijk.

Over Salou kan ik niks zeggen.