Leuke stad oud&nieuw, welke? (geen groot feest)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Heidi

Leuke stad oud&nieuw, welke? (geen groot feest)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-16 18:21

Hoi!

Samen met mijn vriend willen we dit jaar iets leuks gaan doen met oud & nieuw. Het lijkt ons leuk om gewoon met z'n tweetjes ergens wat te gaan eten, drinken, ergens een mooie vuurwerkshow te zien en dan nog even in een gezellig cafeetje wat te drinken oid. Hotelletje in de buurt opzoeken. Grote feesten liever niet.

Zelf zaten we al te denken aan:
- Rotterdam (vuurwerkshow) is het een aanrader om daar als "buitenstaander" heen te gaan en is het ook gezellig in de stad zonder groot feest?
- Scheveningen/andere strandbestemming. Is het daar de moeite waard? :o

Andere steden in Nederland, als het echt leuk is laat het zeker weten! :D

Alvast bedankt! *\o/*

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 19:02

Ik verplaats je topic van Leven Zonder Paarden naar Bokt Erop Uit, omdat het daar beter thuishoort. :)

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 16:40

Ik volg even mee!

Mijn vriend en ik willen er die avond een keertje samen tussenuit, lekker samen ergens hoog in de hotelkamer vuurwerk kijken. Mijn collega had het inderdaad ook over Rotterdam en Scheveningen.

xkimmx

Re: Leuke stad oud&nieuw, welke? (geen groot feest)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 21:26

Ik ben zelf nog nooit in Rotterdam geweest, maar hoor er wel positieve verhalen over! Rotterdam is een leuke stad, en veel mensen gaan bij de Erasmusbrug vuurwerkshow kijken! :) Scheveningen heb ik persoonlijk niet veel over oud en nieuw gehoord.. Denk dat Rotterdam dan leuker is!