Foto's die ik langs zie komen en aanbevelingen in reisbladen zien er geweldig uit, maar ben heel benieuwd hoe anderen het ervaren hebben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wodka heb ik veel gezien, maar mijn meest bizarre ervaringen zijn toch wel wanneer er tsjatsja (chacha, soort wodka) in het spel was. En dat was er bijna altijd. Echt overal werd dat aangeboden, zoals hierboven ook al gezegd is. Uit een hoorn heb ik het dan nog nooit gedronken
Een aantal mannen uit Mestia vertelden ons dat als je dronken bent en de politie belt, dat ze je dan jou en je auto gewoon thuis brengen. Dit omdat dat makkelijker te handhaven is, dan in alle verlaten dorpen controleren op dronkenschap in het verkeer. Ik twijfel nog steeds of het niet gewoon een sterk verhaal was, maar we hoorden het heel regelmatig terug.
Ik vond het fantastisch! Met name de Kaukasus vond ik geweldig. We hebben met een lange wandeling daar een klooster bezocht die heel afgelegen was. Heel bijzonder was dat. Ook Gori vond ik een bijzondere plaats, heel vreemd dat museum van Stalin. Dat drinken vond ik nog wel meevallen eigenlijk (die roemenen kunnen het imo nog beter
)