Albufeira in juni

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jopaardjo

Berichten: 457
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Houten

Albufeira in juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-16 22:47

Heeee bokkers,
Dit jaar ga ik als examenreis naar Albufeira samen met 7 vriendinnen. We hebben al een hele mooie villa op het oog en hebben er zin in :D
Het plan is nu om in begin juni te gaan, omdat dat het beste uitkomt voor iedereen. Maar ik vroeg me erg af of dat niet te vroeg is.. we zitten erg dicht bij de strip en willen daar zo goed als elke avond uit. Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de drukte in begin juni in Albufeira? Want half lege clubs zijn ook niet echt wat haha :+

Dus mensen met ervaring, tellll meee

chanelle14

Berichten: 1972
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Gelderland

Re: Albufeira in juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 22:55

Ik ben toevallig net een weekje terug van 4 maanden in de Algarve. Ben daar in augustus heen gegaan en was eigenlijk elke week wel op de strip te vinden. In het begin was alles echt supervol, maar op het einde was het aanzienlijk minder. Maar met een beetje speuren waren er zeker nog wel kroegjes te vinden waar het goed druk was. Twee weken terug waren eigenlijk de meeste clubs al gesloten, zover ik weet was alleen Club Vida nog open.

Nu spreek ik natuurlijk wel over oktober/november, ik verwacht dat het richting juni wel weer wat drukker gaat worden.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Albufeira in juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 22:59

Ik had leerlingen die in mei na hun examen al naar die plekken vertrokken, volgens mij zit je in juni gebakken.

Obelix95

Berichten: 638
Geregistreerd: 12-09-10

Re: Albufeira in juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 23:04

Mijn zusje is afgelopen jaar in Juni naar Albufeira geweest en zij vertelde dat het altijd druk was op de strip :)

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Albufeira in juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 23:06

Ben daar zelf niet geweest. Maar vriendinnen zijn wel maar albufeira geweest, was genoeg te doen in juni.

Electra63

Berichten: 17842
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 23:09

Ik ben dit jaar half juni naar Albufeira geweest.
Het was gewoon heel druk. Ook op de Strip, maar natuurlijk niet zo druk als juli/augustus. Dat is echt hoogseizoen. Er waren vooral heel veel Engelsen. Ook in de Old Town was het bij sommige restaurants en bars zo druk, dat er geen tafels/stoelen vrij waren. Old Town was rond 1 uur wel ineens leeg, behalve Barstreet. Het publiek in juni is misschien net iets ouder? Omdat een deel nog in juni naar school moet? Maar ik zou zeker gaan, het was warm en de mensen zijn aardig en er is genoeg te doen.

EvelijnS

Berichten: 17537
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Groningen

Re: Albufeira in juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 23:23

Ik heb dit topic van LZP naar BEU verplaatst, omdat het over reizen gaat.

jopaardjo

Berichten: 457
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Houten

Re: Albufeira in juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-16 10:23

Thanks voor de reacties!
Denk dat we dan gewoon in juni gaan inderdaad, moet vast goedkomen

CecileDV

Berichten: 305
Geregistreerd: 07-10-08
Woonplaats: Hollands Midden

Re: Albufeira in juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 10:29

Wij zijn een aantal jaar geleden van 4 tot 11 juni in Albufeira geweest na onze eindexamens en toen waren er juist al veel mensen van onze leeftijd die net klaar waren met hun eindexamens, er werden ook al hartstikke veel dingen georganiseerd door de reisorganisaties. Komt helemaal goed dus!

Daantjuh88

Berichten: 1733
Geregistreerd: 13-08-07

Re: Albufeira in juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 17:05

Gewoon gezellig druk!! Het oude centrum vond ikzelf (destijds 21/22) ook heel erg leuk. (was wat gemoedelijker, knusser)

Ladyson

Berichten: 3222
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Re: Albufeira in juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 21:54

Ik ben 5 jaar geleden vanaf 3 juni geweest en toen was het hartstikke druk! Op het strand was het qua weer soms wel wat te fris voor een bikini..

Christiene
Berichten: 7720
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Albufeira in juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 23:30

vroeger in juni geweest toen was het er wel druk praat wel over gok iets van tien jaar geleden