Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Safari in Afrika! bv in Kenia of Tanzania (mijn favorieten)
Je hebt nog helemaal niks van Afrika op je lijstje
AnneJ1995 schreef:Jamaica! Al heb ik dat wel met m'n ouders en zusjes (toen 16&11) gedaan, dus wellicht ook do able met oudere kinderen..
moonsparkle schreef:verootjoo schreef:Safari in Afrika! bv in Kenia of Tanzania (mijn favorieten)
Je hebt nog helemaal niks van Afrika op je lijstje
Madagascar heb ik ook aan zitten denkenalleen en sorry als ik daar een groot vooroordeel over heb want ik heb totaal geen ervaring. Ik lees nogal veel over op je resort blijven ivm criminaliteit en opdringerige verkopers. Maar wellicht is dat alleen bij grote resorts in de buurt? We willen ergens graag zelf een auto kunnen huren om op pad te gaan.
Heb je ergens foto's of een verslag over jouw reis daar? En misschien heb je het totaal anders ervaren dan wat ik heb gehoord of gelezen.
moonsparkle schreef:AnneJ1995 schreef:Jamaica! Al heb ik dat wel met m'n ouders en zusjes (toen 16&11) gedaan, dus wellicht ook do able met oudere kinderen..
Jamaica is toch een eiland? Als het goed te combineren is met omliggende eilanden of landen is het wel een idee. Ik dacht aan een land of eiland waarbij we bijvoorbeeld op 3 plaatsen verblijven op bijvoorbeeld 6 uur rijden of 3 uur vliegen van elkaar vandaan.