Ik zit met mezelf even in conclaaf en ik kom er even niet zo goed uit

Komende oktober vlieg ik naar Tokyo voor 4 weken. Nu wil ik graag op tijd boeken en hoewel ik liever met de KLM vlieg, heb ik helaas geen KLM centen en ben ik nu dus aan het kijken naar de overige maatschappijen. De vluchtprijzen zitten rond die tijd redelijk scherp, 530 euro is het gemiddelde en daar blijf ik ook graag op zitten. Nu kwam ik zelf op SAS (Scandinavian Airlines) en BA (British Airways) uit. Mijn vorige vlucht naar Tokyo was met SAS en hier was ik best tevreden over, maar nu liggen SAS en BA zo dicht bij elkaar in mijn vergelijking dat ik het even niet meer weet

SAS:
543 euro
1 stuks bagage + 1 stuks handbagage (extra gewicht/koffer kost extra)
Vliegt met een A340
Tussenstop: Copenhagen
Stoelindeling: 2-4-2
Extra beenruimte bijboeken: 70 +/- euro
BA:
527 euro
2 stuks bagage + 1 stuks handbagage (extra gewicht/koffer kost extra)
Vliegt met een 777
Tussenstop: London Heathrow
Stoelindeling: 3-3-3
Extra beenruimte bijboeken: 70+/- euro
Het ding waar ik dus over twijfel is de beenruimte. Ik ben 1.78 en in de A340 van SAS zat ik best prima. Nu heb ik zelf helaas een 777 nog niet van binnen gezien, echter weet ik dat de 787 Dreamliner best krap is van binnen in de Economy Class, en dit maakt mij een klein beetje zorgen. Vier uurtjes lastig zitten vind ik geen punt, maar 12 uur is toch best onhandig

Wat zouden jullie kiezen? Ik heb niet echt een voorkeur op dit moment, maar dat er 2 stuks bagage mee mag is wel een plus voor mij persoonlijk. Ik ga voor 4 weken, dus ik zal behoorlijk wat spullen meenemen op de terugreis. Maar bij SAS kan ik een koffer bijboeken voor 35 euro.
Help