Dubai

Moderators: MirandaT, NadjaNadja, Ods, Duhelo, Muiz, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SplashIsLief

Dubai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-16 09:55

Al lange tijd roep ik dat ik een keer naar Dubai wil en volgende maand gaat het eindelijk gebeuren *\o/*

Hebben jullie nog tips waar je echt geweest moet zijn?

Wat kleding betreft lees ik op internet wisselende verhalen, wat is de ervaring van mensen die recent nog in Dubai zijn geweest? Moeten knieen en schouders echt bedekt zijn om problemen te voorkomen? Wat betreft schouders komt dat zeker goed, maar ik heb bijna alleen maar kleding boven mijn knie of warme lange broeken. Ik ben op internet aan het kijken of ik nog een aantal lange dingen kan bestellen, maar is dat echt nodig?

DanielleB

Re: Dubai

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 10:01

Knieeën en schouders bedekt is vooral bedoelt tijdens de Ramadan. Dan is dat wel echt aan te raden en dan mag je niet op straat eten/drinken.

Nu kun je prima in je korte broek met een net shirtje/hempje op straat :)

Ben er 2x geweest, 1e keer hadden wij ook lange broeken mee voor tijdens eten ofzo, maar total niet nodig gehad.
2e keer waren we er tijdens de Ramadan, dus toen hebben we er uiteraard wel aan gedacht.

Norma: M2 + 3 en B + 5, Bastygo: L2 + 8 en B + 0, Xaphyre - dame: L1 + 11, Stal Liano's Douwe: Z1 + 5

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:54

Dubai is superveilig, in de problemen zul je niet komen. Maar eerlijk is eerlijk, het is een behoorlijk conservatief land en locals waarderen het niet echt als je teveel bloot laat zien. Ze zullen je niets doen, maar desalniettemin zou ik het niet aanraden - ondanks het feit dat veel toeristen het wél doen.

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa

Mijn buitenlandse avonturen (Istanbul-Koeweit-Cairo-Hamburg-Koeweit) volgen? Zie https://thelifeandtimesofadutchieabroad.wordpress.com/

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie