Frankrijk - 2 vakanties in een paar weken..

Moderators: MirandaT, NadjaNadja, Ods, Duhelo, Muiz, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xxwienekexx

Frankrijk - 2 vakanties in een paar weken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-16 12:36

Tja het was niet helemaal zo dicht bij elkaar gepland maar we gaan er zeker van genieten :D

Afbeelding

Aankomende zaterdag vertrek ik met mijn vriend, zijn oude legertruck (DAF YA126: )
Afbeelding
en zijn familie (die in andere auto's gaat) naar Frankrijk.
Heel gaaf en heel veel zin in, we gaan naar Verdun waar in de eerste wereldoorlog een hoop gebeurd is, uiteraard gaat mijn camera mee en ik ben me al een paar weken aan het inlezen.
We blijven hier een week en hebben om te beginnen aankomend weekend al 17 graden met een zonnetje *\o/*

Afbeelding

Dan ben ik een week thuis, even een wedstrijdje met mijn paarden en die week daarna vertrek ik met mijn vriend naar Parijs.
We zitten in een hotel volgens mij wel lekker een beetje in de buurt van alles :o , onder andere de arc de triomphe is op loopafstand.

Parijs ken ik alleen maar van Disney en de Eiffeltoren, aangezien we straks maar een weekje hebben om voor te bereiden (tussen werk door). :P

We zijn allebei behoorlijk van het lopen, veel dingen zien, de achtergrondinformatie lezen en weten en ik ben van het fotograferen. :) *-:)

Hebben jullie nog tips? Kaartjes voor een bepaald iets wat je vooraf het beste kan regelen?
Als iets je te binnen schiet, aarzel niet om het gewoon te roepen (typen)!! :D _/-\o_

Levitate

Re: Frankrijk - 2 vakanties in een paar weken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 12:46

Ik was afgelopen zomer in Parijs, wij hadden nergens vooraf kaartjes voor gekocht, maar de wachtrijen vielen erg mee. De langste rij in het Louvre was voor de tassencontrole, maar die rij liep sneller door dan het leek haha.

Verder was het erg rustig, wij hadden echt het idee dat er veel mensen wegbleven door alle aanslagen. Wij wilden 's-avonds de eiffeltoren op, toen ik een paar jaar geleden er ook was hebben we lang in de rij gestaan voor een kaartje. Nu waren er 2 wachtende voor ons :x

Normaal zou ik idd adviseren vooraf kaartjes te kopen, maar nu was het zo rustig dat dat echt niet nodig is. Maar als je het handig vindt vooral doen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie